Hej Amino Jeg overvejer nu, hvordan jeg søsætter mit Low Carb Fast Food Concept, når finansieringsplanen er røget i vasken...mistede mit nuværende job her lidt før jul. Planen var at konceptet skulle skubbes igang sidst i 2012, med den første "Pilot Store" i Kbh., som skulle køre conceptet ind sideløbende med mit godt betalte job. Perioden 1/1-2012 til ultimo 2012 skulle også bruges til at sikre den nødvendige kapital gennem hård opsparring og en evt. partner. I 2013 skulle der udvides med flere udsalgssteder i Kbh., og samtidig ses på muligheder i udlandet. UK,D,SE, IT, FR o.s.v. Rimeligt fast koncept med simpelt unik frisk Low Carb mad, hvor der også tilbydes morgenmad. Konceptet kræver ikke det helt store køkken. Dog skal indretningen være super og det koster. Servicen skal være unik, og kunden skal opleve en cool club stemning. Lækker morgenmad fra kl. 6.30 til 10.30 og frokost aftenmenu resten af dagen og aften. Alt serveres i papirsruller uden bestik, så der er ingen opvask. Defor egner alle retter sig også til take away. Ingen andre tilbyder samme produkter på markedet idag. Jeg var fast besluttet på at sikre finansieringen selv, men planen gik i vasken, og nu er banken ikke så villig mere...til gengæld har jeg alt den tid jeg behøver nu. Gode forslag er velkommen?
|
Jeg ville nok få lavet mere end 1 butik inden man kaster sig ud i verden. Sunset Boulevard lavede jo også en del butikker inden de kastede sig ud i verden.
Også prøv med nogle nær områder som Skandinavien. Så du ikke kommer til at knække nakken ved formange nye lande og regler samt transport omk.