Skal bare lige høre om andre heller ikke har modtaget udbetaling fra Mikkelsen Media her i december endnu? Det plejer at ligge omkring den 15 i måneden, men vi har selvfølgelig haft juledagene til måske at forsinke den - men hvis andre har modtaget udbetalingen, skal jeg nok have fat i dem og forhøre ad.
hej - har i hørt om at de nu ikke udbetaler før man har optjent 625 kr - det fik jeg af vide i dag da jeg ikke havde fået penge fra november (der står jo +45 dage og de plejer altid betale) så jeg ved ikke hvad det nu er for noget ?
1. For nu at svare kort på mit tidligere indlæg her, så fik jeg med tiden udbetalt kommisionen, så alt var i skønneste orden, selvom det tog lidt tid med telefonopkald og mails frem og tilbage. Men fint er det og november udbetalingen er også dukket op...
2. Så for at svare på seneste indlæg, så har jeg ihvertfald intet hørt eller kan finde noget om det, så tror ikke det er tilfældet, men hvis du har fået det afvide af dem for nylig, kan det godt være de har ændret strategi, det skal jeg ikke kunne sige. Men håber da du får dem udbetalt på et eller andet tidspunkt så.
Hej igen - har prøvet at skrive til mikkelsen flere gange, men nu svarer de ikke engang når man spørger til en forklaring - ikke andet end sidste mail hvor der bare stod man skulle have optjent mindst 625 kr for at få udbetaling, mystisk når de altid har bnetalt til tiden også selvom det var et mindre beløb og der står stadig på deres side at de udbetaler 45 dage efter en måned man har optjent pengene i - ikke nogen steder står der hvordan de så gør - skal man så selv sidde og lægge sammen efterhåneden og så regne ud hvornår man er over de 625,-, hvilke penge er udbetalt og hvilke ikke, for de har lavet pdf/udbetlingsfil man kan se/hente under PAYOUT, men har ikke fået pengene ? Har ingen andre prøvet det samme ?
Hej igen - har prøvet at skrive til mikkelsen flere gange, men nu svarer de ikke engang når man spørger til en forklaring - ikke andet end sidste mail hvor der bare stod man skulle have optjent mindst 625 kr for at få udbetaling, mystisk når de altid har bnetalt til tiden også selvom det var et mindre beløb og der står stadig på deres side at de udbetaler 45 dage efter en måned man har optjent pengene i - ikke nogen steder står der hvordan de så gør - skal man så selv sidde og lægge sammen efterhåneden og så regne ud hvornår man er over de 625,-, hvilke penge er udbetalt og hvilke ikke, for de har lavet pdf/udbetlingsfil man kan se/hente under PAYOUT, men har ikke fået pengene ? Har ingen andre prøvet det samme ?
Hvorfor helved tager i ikke telefonen og ringer til dem? Er i bange for at snakke med dem?
vh AB
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.