Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ulæste beskeder - hvor?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Når jeg får en popop på Amino om ulæste beskeder, går jeg ind og læser dem, der er fremhævede. Ret ofte står der fortsat, at jeg har 1 ulæst besked. Går jeg ind igen, kan jeg ikke få øje på den ulæste besked. Kan det ikke markeres lidt bedre eller tydelige, hvilke beskeder, der er læst og ulæst? Et lille ønske, der ikke nåede at komme med på min julegaveliste.

Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 10:28

Kan det tænkes du har så mange private beskeder at der er mere end 1 side? For så kan det jo være en gammel besked der ligger på side 2 eller 3 el. lign. og som du derfor ikke umiddelbart kan få øje på i indbakken. Prøv i hvert fald at kigge alle siderne igennem for ulæste beskeder :)

Full-service webburea: WebPilots.dk

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 10:59

Hej

Jeg har 3 sider - og på ingen af dem kan jeg finde ulæste beskeder, selv om der står een ulæst besked.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:59

Randi:

Kan det tænkes du har så mange private beskeder at der er mere end 1 side? For så kan det jo være en gammel besked der ligger på side 2 eller 3 el. lign. og som du derfor ikke umiddelbart kan få øje på i indbakken. Prøv i hvert fald at kigge alle siderne igennem for ulæste beskeder :)

Det var også mit gæt :-) Alternativt så hiv fat i Amino Support på support@amino.dk :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)