Hej Jeg har netop startet en webshop med salg af børnetøj (ja endnu en). Det er retro og farverigt og jeg har fokus på mor (også hende der ikke hopper i en fiks str 36 oven på en fødsel). www.spillopperneogmig.dk Jeg har bare fået 3 mærker hjem nu og har langt fra det på hylderne som der burde være. Mor-delen halter gevaldigt. Men det skulle gerne være lige på trapperne. Jeg føler mig bare lidt presset. Skal jeg reklamere nu, eller vente til jeg har mere hjemme. Skulle gerne have solgt en del inden sommeren er ovre, men vil samtidig ikke fyre en del penge af og risikere at folk kigger ind, ser mine få vare og så går igen for ikke at vende tilbage. Burde vente lidt eller hvad synes I? Hvis I har tips til billige reklamer der giver godt ud over google ad... modtages de meget gerne |
Hej Spilloppen og velkommen til 

1:
Du kan starte med at tilmelde dig følgende: engodsag.dk, forbrugsforeningen.dk og lic.dk. Det "smarte" ved dem, er at du betaler efter "no cure - no pay" konceptet. Det vil sige at du betaler kun, når der er et salg.
2:
Så kan du bagefter prøve dig frem med Partner-Ads.com, hvor du får andre til at lave reklame for din side. Her skal du starte med at sætte nogle penge ind på en konto, som så bliver brugt når der er et salg via een af de sider der reklamerer for dig. Du skal her have lavet nogle bannere i diverse størrelser, som annoncørerne kan sætte ind på deres website.
3:
Bagefter finder du alle de linkportaler mm du orker, hvor du kan få dit link lagt ind, uden at det koster noget. De bedste sider er dem der tilbyder direkte links (altså uden redirects). Jo mere tid du bruger på dette, jo flere links får du til din side. Du kan også "bytte" links med andre sider. Herinde på Amino, er der mange der gerne vil linke gratis til din side, brug søgefunktionen til at finde dem og kig på linket øverst her på siden ("Iværksætter-leksikon/wiki").
EDIT: se her http://www.amino.dk/wiki/index.php?title=Tekstlinks
Kig på det og har du spørgsmål, vender du det bare herinde 

Hvad angår hvornår du skal starte med at lave reklame, så tror jeg det er bedst at vente, til man har et så varieret udvalg som muligt. Min erfaring er at hvis en shop´s udvalg er for lille, bliver den hurtigt sorteret fra ... med mindre den vare der rent faktisk er der, er så unik at den må man simpelthen eje