Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kondomshop annoncering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer :)

Vores shop www.global-condoms.dk er fornylig åbnet. Det går allerede fint, men vil meget gerne modtage nogle ideer til markedsføring.

På shoppen sælger vi massere af innovative kondom-brands og glidecremer til fornuftige priser, alt sammen gratis leveret.

Hvis du har ideer til markedsføring, sammarbejdsaftaler må du endelig skrive.

Hvis du har eller kender en hjemmeside hvor det kunne være aktuelt for os at annoncere, har dette også interesse.

Alle forlsag er velkomne

Ser frem til at høre fra her

Mvh Casper Hinding - Global Condoms

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 12:31
....Verdens største kondom fabrikant

Hvor ligger Durex og Trojan så ;-))

Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 18:17
Hej Hiding

Du skal vel ud og annoncere via adwords og opkøbe reklame på relevante sider/nyhedsbreve. Jeg kan ikke lige nogle relevante sider i hovedet - men så snart du rammer de sider, som benyttes af unge brugere er du ved at ramme noget:)

Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:42
Du kunne også prøve lidt god gammeldags offline-reklamering i de der små reklame hæfter der dumper ind af brevsprækken engang imellem, ligesom de der fabrikkernes depot eller hvad de nu hedder. Jeg formoder at det kan betale sig, da de har reklameret i dem så længe jeg kan huske.

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 12:02
Angående markedsføring, har jeg et lille tip I måske kunne bruge. Som andre amino''er også skriver, skal I have fat i de helt unge mennesker.. F.eks folk under 18, som ikke tør at købe kondomerne i en butik.. Men hvad har folk under 18 som regel ikke.. Dankort! Så hvad med at indføre betaling via SMS? Jeg er klar over der er grænser for hvilke beløb man kan betale med SMS, men så kunne I f.eks have en sektion hvor tilbud udelukkende kunne betales med SMS?

Blot en tanke :)

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 12:43
- Hvis du har ideer til markedsføring, sammarbejdsaftaler må du endelig skrive.

Hvis du ikke allerede er i gang med at annoncere via Google Adwords, er det bare med at komme i gang. Men du skal gøre dig klar, hvordan du vil skille dig ud fra dine konkurrenter. Som jeg ser det, er der efterhånden en del om budet herhjemme, og så handler det pludselig om pris, god service, leveringstider etc.

Du kan også tage kontakt til ungdomsmagasiner som Chili, Frikvater og Tjeck og høre dem ad, om de ikke vil stable en konkurrence på benene - med udlodning af kondomer. Hvis du er heldig vil de måske ligefrem skrive en artikel med dig og din nystartede webbutik.

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)