Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud ønskes på webshop

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har idag et dækcenter, hvor jeg har et fint antal kunder.. Men jeg kunne godt tænke mig at få lavet en webshop, så jeg også kunne have online kunder..

Shoppen skal indeholde både dæk og fælge, men det skal være nemt for kunden at slå op, hvilke fælge osv der passer til deres bil..

Hvis der er nogen der kan hjælpe mig, hører jeg gerne fra jer..

Glædelig "Bag(h)jul" ;-)

Claus
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:40

CHasselstrøm:
Hej

Jeg har idag et dækcenter, hvor jeg har et fint antal kunder.. Men jeg kunne godt tænke mig at få lavet en webshop, så jeg også kunne have online kunder..

Shoppen skal indeholde både dæk og fælge, men det skal være nemt for kunden at slå op, hvilke fælge osv der passer til deres bil..

Hvis der er nogen der kan hjælpe mig, hører jeg gerne fra jer..

Glædelig "Bag(h)jul" ;-)

Claus

Hej Claus
Vi kan leverer en køreklar webshop baseret på systemet Magento til 9.995,- (ex. moms). Dette er inkl. hosting og betalingsgateway første år.
Du kan se mere på: http://getashop.dk
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 08:53

Hej Claus.

Overvej at tage en snak med dem her

http://www.bangsoe.com/

De leverer shops baseret på en standardløsning fra DanDomain - og er både professionelle og billige.

Mvh Troels.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:00

Kristian Ole Rørbye

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:52

Troels Kjems:

Hej Claus.

De leverer shops baseret på en standardløsning fra DanDomain - og er både professionelle og billige.

Mvh Troels.

Alt efter ambitioner skal man dog lige huske at systemer som DanDomain og Scannet ikke tilbyder adgang til kildekoden, så der er begrænsninger f.eks. omkring SEO, i forhold til Magento, PrestaShop eller vores eget SEO-Shop som er bygget på WordPress.

Hvis man eksempelvis ønsker at lave Schema.orgs´microdata markup så man kan få nogle lækre rich snippets, er man nødt til at have adgang til kildekoden.

Så der er fordele og ulemper ved det hele.

Hvis du ønsker en hosted løsning hvor udbyderen tager sig af systemopdateringer og du stadig har adgang til kildekoden kan vores egetudviklede SEO-Shop til WordPress bruges. Derudover kommer det fra februar med microdata markup som standard og vores eksisterende kunder får dette gratis.

Hvis du ønsker en løsning hvor du får hjælp og undervisning når du skal lægge produkter ind og lære systemet at kende, hjælp til SEO og løbende support så skriv en mail på tf@webcoders.dk eller ring på 36 96 51 36.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 11:17

Thomas Frost:
Alt efter ambitioner skal man dog lige huske at systemer som DanDomain og Scannet ikke tilbyder adgang til kildekoden, så der er begrænsninger f.eks. omkring SEO, i forhold til Magento, PrestaShop eller vores eget SEO-Shop som er bygget på WordPress.

Det er mit indtryk, at en DanDomain shop faktisk kan trimmes ret godt ift. SEO.

Klart, hvis man er superambitiøs, så er DanDomain næppe en langsigtet løsning - men vælger man eksempelvis en Magento løsning, så er man i langt højere grad overladt til sig selv og de mange Magento "eksperter", som gerne tager 10.000 for noget værre juks. (Ikke rettet mod Rasmus, men en generel betragtning).

Jeres WordPress shop lyder også en som interessant løsning - hvis den er bare nogenlunde ligeså brugervenlig som WordPress platformen selv, så er jeres løsning bestemt også et kig værd.

Mvh Troels.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:28

Troels Kjems:

Thomas Frost:

Det er mit indtryk, at en DanDomain shop faktisk kan trimmes ret godt ift. SEO.

Klart, hvis man er superambitiøs, så er DanDomain næppe en langsigtet løsning - men vælger man eksempelvis en Magento løsning, så er man i langt højere grad overladt til sig selv og de mange Magento "eksperter", som gerne tager 10.000 for noget værre juks. (Ikke rettet mod Rasmus, men en generel betragtning).

Jeres WordPress shop lyder også en som interessant løsning - hvis den er bare nogenlunde ligeså brugervenlig som WordPress platformen selv, så er jeres løsning bestemt også et kig værd.

Mvh Troels.

Generelt enig med dig. Rent faktisk mener jeg godt man kan bruge Dandomain selvom man er superambitiøs (bare ikke lige omkring de mest avancerede SEO-ting), man skal bare kende de begrænsninger (og fordele) der er ved en shop med lukket kildekode så man ikke bagefter bliver skuffet. 

Heldigvis er der jo mange måder man kan være super ambitiøs på, en ting er SEO, som jeg nævnte, men noget andet er kvalitet på produkter, kundeservice osv, og her kan man sagtens konkurrere selvom man vælger en Dandomainshop fremfor en Magentoshop, Prestahsop eller SEO-Shop Smile

Tilmeldt 29. Apr 09
Skrevet kl. 17:21
Tilmeldt 29. Apr 09
Skrevet kl. 17:23

Troels Kjems:

Hej Claus.

Mvh Troels.

Hej Troels

Tak for det, det vil jeg prøve..

Claus

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 17:35

Hej Claus. 

Dejligt at høre du også vil ind og være e-handelskøbmand. :)

Vi er en familieejet virksomhed, hvor vi bl.a. har specialiceret os i E-handel og Webshops, men faktisk også ting som autoværksted og produktions virksomhed. 

Jeg selv står dog kun for den tekniske del, samt driften af vores egne 3 webshops. 

Jeg kan også hjælpe dig med en webshop. Allerede ved bare at læse dit indlæg popper der ideer til opbygningen af siden op. Samt nogle smarte funktioner i forhold til sorteringen af varerne. Du kan give et kald på 21400042, så kan vi tage en snak. Ellers smid mig en mail på simon@dreamabout.dk.

Venligst

Simon Falentin Olesen

21400042

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)