Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerhotel / pick and pack i Italien

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogle af jer der har erfaringer med eller har hørt om nogle gode lagerhoteller med pick and pack i Italien, gerne tilgængeligt med offentlig transport fra Rom?

Så vil jeg meget gerne høre fra Jer, min ellers så gode ven google har svigtet mig i dag Smile

Mvh

Philip

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mulighederne i og omkring Rom kender jeg ikke, men DFDS logistics har bla. pick and pack i Varese nord for Milano eller måske endnu bedre Albini & Pitigliani, som har lokationer flere steder i italien (også i Rom).

/Henrik                                                                                                                                                  

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15096
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:41

DHL er også store indenfor dette i Italien... Så du kan vel bare prøve at kontakte DHL Danmark, som sikkert kan sende dig direkte videre til den rette person i Italien...

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 15:33

Fantastisk.

Ved I om ovenstående kan tage små webshops med 250-300 ordrer om måneden og mindre varer eller om det kun er større ting?

Roder stadig lidt rundt i begreberne med lagerhotel og pick and pack og sådan, så ved ikke om jeg var helt klar i første indlæg Smile

Tak igen for svar.

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)