Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino App - Foreslag til forbedring.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 702
Fra  Dinero Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-team,

Jeg følger ivrigt med i Jeres forum. Det har jeg gjort et godt stykke tid og blev derfor meget hurtig rigtig glad for den nye app til iPhone.

Jeg synes det fungerer super godt at man man får et hurtigt overblik på debat-listen over hvem som har startet tråden, hvem som sidst har skrevet, hvor mange kommentarer indlægget har fået og en lille teaser-tekst. Faktisk er dette efter min mening løst perfekt, og også bedre end på Jeres hjemmeside.

Det jeg tilgengæld synes er lidt irriterende er at man på listen som sagt får en teaser-tekst om hvad indholdet i tråden handler om, så klikker man ind på indlægget for at få en lidt længere tekst (men ikke den hele, hvis indlægget har en vis længde), så skal man endnu engang skal klikke sig videre for at kunne læse hele teksten, men for så at kunne læse kommentarerne, så skal man klikke en gang tilbage igen... Det er unødvendige ekstra klik, som jeg umiddelbart har meget svært ved at se det smarte i?

Så efter min mening bør det ændres til at man efter listen klikke direkte ind på hele teksten med dertilhørende kommentarer.

En lille ting, som vil gøre en stor forskel (synes jeg). :)

God jul iøvrigt og tak for et fantastisk forum.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som et fornuftigt forslag.
Vi kigger på det når vores App team kommer tilbage fra ferie start januar.

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)