Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er skrabelods rabatkupon lovligt?

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

I mener altså, at man helt lovligt kan omgå Danske Spils monopol og lave sit eget millionlotteri? Det kræver bare, at man sælger en nullermand for en tyver og i tilgift giver et skrabelod med millionchance.

Jeg er klar over, at reglerne for kuponner er ændret, men det er spillelovgivningen ikke - ihvertfald ikke hvad angår skrabelodder.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

I mener altså, at man helt lovligt kan omgå Danske Spils monopol og lave sit eget millionlotteri? Det kræver bare, at man sælger en nullermand for en tyver og i tilgift giver et skrabelod med millionchance.

Jeg er klar over, at reglerne for kuponner er ændret, men det er spillelovgivningen ikke - ihvertfald ikke hvad angår skrabelodder.

Er der ingen der har sagt noget om, har du set videoen så du ved i hvilket henseende vi debatterer?

Mig bekendt snakker vi på ingen måde om at lave millionlotteri Cool

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Nicolaj Thomasen:

I mener altså, at man helt lovligt kan omgå Danske Spils monopol og lave sit eget millionlotteri? Det kræver bare, at man sælger en nullermand for en tyver og i tilgift giver et skrabelod med millionchance.

Jeg er klar over, at reglerne for kuponner er ændret, men det er spillelovgivningen ikke - ihvertfald ikke hvad angår skrabelodder.

Er der ingen der har sagt noget om, har du set videoen så du ved i hvilket henseende vi debatterer?

Mig bekendt snakker vi på ingen måde om at lave millionlotteri Cool

 

Nej, men hvor går grænsen? 100$, 10.000,- kr., eller en million?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Entrepreneur - Jan:

Nicolaj Thomasen:

I mener altså, at man helt lovligt kan omgå Danske Spils monopol og lave sit eget millionlotteri? Det kræver bare, at man sælger en nullermand for en tyver og i tilgift giver et skrabelod med millionchance.

Jeg er klar over, at reglerne for kuponner er ændret, men det er spillelovgivningen ikke - ihvertfald ikke hvad angår skrabelodder.

Er der ingen der har sagt noget om, har du set videoen så du ved i hvilket henseende vi debatterer?

Mig bekendt snakker vi på ingen måde om at lave millionlotteri Cool

Nej, men hvor går grænsen? 100$, 10.000,- kr., eller en million?

Ok, sjældent jeg har oplevet dig sådan, Er din konto mon blevet hacket?

Hvis ikke du gider ulejlige dig med at se videoen og høre hvad det går ud på, så gider jeg ikke debattere med dig Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan, det kan godt være at der er en bagatelgrænse, men er der ikke det, så kommer du i konflikt med spillelovgivningen, længere er den ikke. Og til orientering, så har jeg set videoen Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Jan, det kan godt være at der er en bagatelgrænse, men er der ikke det, så kommer du i konflikt med spillelovgivningen, længere er den ikke. Og til orientering, så har jeg set videoen Smile

Der er ikke tale om spil, så det er omsonst at drage spillelovgivningen ind i debatten. Der er alene tale om en rabat der gives ved næste køb, i form at en rabatkupon forklædt som et skrabelod, som i øvrigt ikke må skrabes før næste handel for at bevare sin gyldighed.

Og jeg er ikke sikker på der er bagatelgrænser, der kan komme noget beskatningsmæssigt ind over dog.

Hvis L´Oreal laver en kampagne hvor deltagelse i en konkurrence om at vinde en bil er betinget af at man køber 3 stk. Redken shampoo´er i januar md., så er jeg forholdsvis sikker på at det er det som liberaliseringen også har åbnet op for.

Men kan ien være der er en skattemæssig grænse, men hvis alt holder sig indenfor værdien af varen som udbydes, så kan det være svært at komme efter. Med andre ord der ville ikke være nogen der kan komme efter at man giver 90% rabat på shampoo hvis man har et skrabelod der viser den rabat.

 

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Entrepreneur - Jan:

Nesuz:

Entrepreneur - Jan:

Nesuz:

rabatkuponer ikke blevet lovlige 

Jeg svarer aldrig forkert i den forbindelse.

Har de første 40 kupondomæner, og det har jeg fordi jeg undersøger tingene og ved hvad jeg snakker om.

hvorfor kan man så ikke finde nogle rabat kuponer på diverse dagligvare butik ;)

Vær nu venlig at lade være med at så tvivl om min viden. Der er en årsag til alt.

Sæt dig ind i tingene hvis du vil debattere seriøst, ellers spilder du bare vores tid og engagement med ligegyldigheder.

Nesuz - hvorfor skal jeg have minus i karakter fordi jeg understreger at du ikke ved en skid om hvad du snakker om, og beder dig sætte dig ind i tingene FØR du kommer med indlæg?

Det mindste du kunne gøre var sgu da at Google emnet, så du bare kan fodre din kyllingehjerne med en smule viden.

Fuck jeg er træt af de ignorante fjolser der skal underminere en lødig debat med intetsigende og dumme kommentarer.

Kan vi ikke snart få regler for at moderatorer giver pauser til pauseklovne der ikke har andet at lave end at kreere støj?

Tilføjelse: Og vedstår gerne at det er mig der 2 gange har givet dig 1 stjerne for

1. Indlæg der var usandt og ikke korrekt.

2. Indlæg der er lavet omkring et emne man ikke gider undersøge noget om.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt med på, at der er frit spil, hvis der er tale om en procentmæssig rabat, men i videoen nævnes et gavekort på $100 og det er her jeg mener at spillelovgivningen kommer ind i billedet, da der ikke er tale om en gratis konkurrence, netop fordi den er betinget af et køb.

Hvis $100 er ok, så ville $100.000 også være ok, medmindre der er en bagatelgrænse.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Jeg er helt med på, at der er frit spil, hvis der er tale om en procentmæssig rabat, men i videoen nævnes et gavekort på $100 og det er her jeg mener at spillelovgivningen kommer ind i billedet, da der ikke er tale om en gratis konkurrence, netop fordi den er betinget af et køb.

Hvis $100 er ok, så ville $100.000 også være ok, medmindre der er en bagatelgrænse.

Jamen så længe det betinges anvendt til varekøb, så ser jeg ingen problemer i det.

Men hvis det du mener er, at der kan være en udfordring i at udlodde pengepræmier i form at skrabelodder som gives i forbindelse med køb, så er der nok noget at tage hensyn til hvis det ikke er beløb der skal anvendes ved næste køb.

Og så kommer det ind hvor der skelnes ved bagatelgrænser.

Er det det du mener?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Jeg er helt med på, at der er frit spil, hvis der er tale om en procentmæssig rabat, men i videoen nævnes et gavekort på $100 og det er her jeg mener at spillelovgivningen kommer ind i billedet, da der ikke er tale om en gratis konkurrence, netop fordi den er betinget af et køb.

Hvis $100 er ok, så ville $100.000 også være ok, medmindre der er en bagatelgrænse.

lad os slå helt fast at det der er tale om i videoen er en rabatkupon forklædt som skrabelod, og det er lovligt.

Rabtten/værdien kan af naturlige årsager så ikke overstige det dyreste man har i sin butik, da man så ryger ud i en gråzone.

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)