Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Angående sart af netbutik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag.

Jeg er en kvinde der er interesseret i at opstarte en netbutik på internet med salg af kvindetøj. Det er første gang jeg gør det, så aner derfor ikke særlig meget om det. [:0]

vil være meget taknemelig hvis i kan hjælpe mig!

Først og fremmest hvordan opretter jeg et system til når kunderne skal betale?

Kender du nogen firmaer der sælger tøj til virksomheder til indkøbspris?

Det kunne være dejligt hvis man kunne betale nogen for at sætte en side op og betalingsservice, så jeg slipper for det bøvl. kender i en god side som gør det billigt?

På forhånd tak
Mvh Idu

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:00
Dato: 29-04-2007 20:53:33
Forfatter:idu

1) Først og fremmest hvordan opretter jeg et system til når kunderne skal betale?
2) Kender du nogen firmaer der sælger tøj til virksomheder til indkøbspris?

3)
Det kunne være dejligt hvis man kunne betale nogen for at sætte en side op og betalingsservice, så jeg slipper for det bøvl. kender i en god side som gør det billigt?

1) www.dandomain.dk er et forslag. Der kan du oprette en webshop inkl. betalingsmulighed.
2) Hvis de sælger til deres indkøbspris, er de i hvert fald ikke aktiv ret længe ;)
    (Nej. Jeg kender ingen der sælger dametøj engros, hvis det er det , der bliver spurgt om)
3) Det kan rimelig let lade sig gøre via Dandomain. Alternativt kan du lade Cygnet.Dk stå for det hele mod xx% af omsætningen. Hvis han ikke har for travlt pt., that is.
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 00:32
Hej.

Jeg er lige gået i luften med webshop med salg af børnetøj (og også tøj til mor (og far)). Og har da stadig en million spørgsmål. Det har været rigtig spændende og jeg tænker på det hele tiden, så jeg ved hvordan du har det. Hvor skal man starte og hvor hvad skal man gøre.... Jeg startede med at tage på messe for at finde ud af om der overhovedet var nogle der ville levere. Det var der - heldigvis. Så googlede jeg på billige webshops, hvilket var en jungle, da jeg ikke anede hvad de forskellige ting var - så hvad skal man spørge om. Men jeg endte med at finde Louise fra webli design, som bare har været genial - og billig. Jeg ved dog ikke om min shop er for billig og uproff. Den er stadig meget ny og jeg har langt fra alle vare på endnu, men prøv at gå ind på www.spillopperneogmig.dk og se om det er noget i den stil du er på udkig efter. Den er nem og billig.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)