forstår hvad I mener, men ideen bag et forum, hvor vi alle kan lære af kommentarer og svar, forsvinder jo lidt, hvis alle svar kun kan gå til PB indbakke
vh
Lige præcis... Jeg er sgu lidt imod det der låse princip... Når det går amok, skyldes det jo kun en eller to brugere... Og hvis de går amok i en tråd, så er det typisk de selvsamme der går amok i den næste tråd...
Så mon ikke nærmere de bare skal have en besked fra Amino-teamet, med en lille påmindelse :-) Hvis jeg har været for skarp i tonen, har jeg da også fået en pæn formel mail fra Thorborg, som da lige fik mig til at tænke en ekstra gang, om jeg måske var med til at få en snebold til at rulle, som ikke rigtigt gavnede noget :-)
Vi når længere med forståelse, frem for "krig"/kamp :-) Forstår vi hinanden, og hvorfor nogle bliver skarpe, har vi også nemmere ved at hjælpe hinanden.
Nøglen er kommunikation!
Noget mere tiltrængt, kunne da være at få aflivet de stjerner, og stjæle FB-konceptet med Like/Unlike :-)
Alle giver alligevel kun 1 eller 5 stjerner.. Tror praktisk talt aldrig jeg har prøvet at få 2,3,4 stjener for et indlæg :)