Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed for at låse tråd i jeg har et tilbud til dig/jeg søger et tilbud fra dig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man ser disse tråde så er der en del ovedkommede støj i trådene.

Ville det være muligt TS for mulighed for at låse tråden og kun modtage svar direkt til sin indboks ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 22:42

Det var slet ikke en dum idé! De fleste TrådStartere vil som regel også helst kontaktes via PB eller mail.

Måske Martin eller en anden Amino Crew skulle overveje det.

 iPhone 6

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 00:42

Heine:

Det var slet ikke en dum idé! De fleste TrådStartere vil som regel også helst kontaktes via PB eller mail.

Måske Martin eller en anden Amino Crew skulle overveje det.

Passer ikke helt ;-)

Husk på at når der kommenteres i en tråd, så lander den på forsiden og bliver fremhævet, hvilket ofte gør at der kommer mange flere henvendelser. De kaldes "bumps" - men hvis kommentarene er flydende, så ser jeg ingen grund til det.

Endvidere, så kan det ødelægge en del hvis et sådant tiltag kom frem. Hvis trådstarter kommer ud i en diskussion med en af debatørerne, så kan han blot låse tråden, og undgå eventuelle mistanker, gode råd eller andet som skulle være yderst relevant.

Personligt ville jeg ikke støtte op om forslaget.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:42
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

forstår hvad I mener, men ideen bag et forum, hvor vi alle kan lære af kommentarer og svar, forsvinder jo lidt, hvis alle svar kun kan gå til PB indbakke

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:09

forstår hvad I mener, men ideen bag et forum, hvor vi alle kan lære af kommentarer og svar, forsvinder jo lidt, hvis alle svar kun kan gå til PB indbakke

vh

Lige præcis... Jeg er sgu lidt imod det der låse princip... Når det går amok, skyldes det jo kun en eller to brugere... Og hvis de går amok i en tråd, så er det typisk de selvsamme der går amok i den næste tråd...

Så mon ikke nærmere de bare skal have en besked fra Amino-teamet, med en lille påmindelse :-) Hvis jeg har været for skarp i tonen, har jeg da også fået en pæn formel mail fra Thorborg, som da lige fik mig til at tænke en ekstra gang, om jeg måske var med til at få en snebold til at rulle, som ikke rigtigt gavnede noget :-)

Vi når længere med forståelse, frem for "krig"/kamp :-) Forstår vi hinanden, og hvorfor nogle bliver skarpe, har vi også nemmere ved at hjælpe hinanden.

Nøglen er kommunikation!

Noget mere tiltrængt, kunne da være at få aflivet de stjerner, og stjæle FB-konceptet med Like/Unlike :-)

Alle giver alligevel kun 1 eller 5 stjerner.. Tror praktisk talt aldrig jeg har prøvet at få 2,3,4 stjener for et indlæg :)

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 01:18

Jannik Hansen - MaxiWeb:
Alle giver alligevel kun 1 eller 5 stjerner.. Tror praktisk talt aldrig jeg har prøvet at få 2,3,4 stjener for et indlæg :)

Blot fordi jeg sidder og stener til noget musik her til aften, så kiggede jeg sgu lige :-D Du har faktisk fået både 3, og 4 stjerner - dog ikke 2.

Hold da op - det er en sløv aften for mig i dag da haha :-)

Nå!

Med Venlig Hilsen
Morten - må i seng, eller komme i gang med noget.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)