Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedssamler - Findes det

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Findes der et program/en side der samler nyhedsartikler udfra kriterier fast sat af brugeren.
Feks jeg vil gerne læse om: Fitness, sundhed, wellness, hospital etc etc.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:39
Det findes der - og lige nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad de hedder - men de klipper og klistre i alle landets aviser - og dermed samler det der relevant for dig. Apropos... så har Mærsk himself jo en mand ansat til samme job for ham ;-)

Er det "offline" artikler du skal bruge - eller online artikler?

Google "avisudklip" giver denne mulighed: http://www.infomedia.dk/mediada/avisudklip.htm

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 10:45
Hehe, nu tjener min "enorme" virksomhed ikke helt så meget som hr. mærsk Det er ikke så meget at finde gamle artikler, er en ørn til at benytte databaser. Men pt. har jeg 15 nyhedssider jeg browser hverdag, for at finde noget jeg "kan bruge" Så bare noget der kan hive nye overskrifter ind fra mange medier så jeg slipper for at læse alt muligt bavl om "slankepulver" og "den hurtige vej til at tabe 30 kg"

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:12
Er det nyhedssider der har RSS feeds?

I så fald tror jeg det er nemmest at finde en RSS reader på nettet der kan gruppere og filtrere RSS feeds ud fra nøgleord.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 12:40
Ja det er vist alle sider med Rss, tænkte nu mere på en side/program der havde en database med mange nyhedssider, også udover dem jeg selv checker. Hvor jeg så kunne angive nøgleord...
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)