Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad er webhotel?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil igang med wordpress vil jeg anbefalde dig denne guide:

http://www.lynda.com/WordPress-3-tutorials/essential-training/71212-2.html (et Lynda membership koster $25 om mdr og du har adgang til alle deres courses)

De tager det helt fra bunden af, og du burde kunne forstå den.

Dog mener jeg personligt ikke Wordpress altid er det bedste valg til et community hvis det handler om at oprette et forum/discussion board, hertil vil jeg mene at valg som phpBB, Simple Machines Forum eller ligende er mere passende. Men nu ved jeg ikke hvad dit community skal indholde, og det er selvfølgelig dette du skal starte med at definere før du vælger hvilket software der skal anvendes.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 14:52

Miriam:
Gustav Svendsen:
Vil du selv kaste dig ud i at opbygge et community site fra bunden, vil jeg
anbefale dig at kigge på Wordpress Buddy press eller evt. et Joomla system

det er nok billigst at lave det selv ik??? jeg har læst lidt å wordpress men jeg kan altså ikke forstå det de skriver,netop fordi de skrvier med koder og ord,som jeg ikke er bekendt med??? har brug for en it ordbog tror jeg.

Wordpress, Joomla og Buddy press er udelukkende navne.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:59

Miriam:
ER et webhotel og domæne nok, der skal ikke mere til??

Nej det er desværre ikke nok, du skal også have:

• Lavet et design
  • Bestemt dig for hvilke funktioner der skal være på dit site
  • Programmeret siden, incl. dine funktioner. (Meget af det kan helt sikkert vælges som et template i et af de kendte systemer som Wordpress, Joomla osv.)
  • Lagt dit site online på dit webhotel
  • osv.
Jeg har lidt opfattelsen af at du tror du kan få et community bare ved at bestille det, sådan er det desværre ikke :-(
Det lyder som om du kan have stor glæde af at få noget opstartshjælp, og her er jeg sikker på at der er mange Aminoer der vil byde ind. Du skal nok ikke forvente at det kan klares gennem et par debatindlæg, du skal nok afsætte et beløb til konsulentydelser på den konto.
Held og lykke med projektet
/Brian
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)