Dette klare Inmende, ved at give nogle super gode tilbud til alle jer Aminoer, der har brug for grafisk arbejde, ny hjemmeside, presse kontakt eller noget af det andet, vi hos Inmende kan hjælpe til med. DERFOR.. Kan du fra nu af, og Maj måned ud, eksklusivt som Amino, få 20% rabat på alle vores services hos Inmende. Dette gælder blandt andet: - Grafiske identiteter - Web design - Grafisk design af fx. visitkort, brochuere, plakater mm. - Logo design - Foto editing der gør dine fotos super skarpe og flotte i farverne - fx til din webshop! - Kommunikation - PR og pressemeddelelser Se mere om Inmende her, eller kontakt os på brian@inmende.dk eller 61306656 . |
Inmende sparker sommeren igang med gode tilbud !.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Det er nogle flotte ting du har lavet af grafiske ting og lækker hjemmeside! Jeg bliver nødt til at spørge, da jeg selv kender flere tekstforfattere og du på din side skriver at du bl.a. arbejder med tekstforfatning. Hvem skriver de tekster? For uden at det skal opfattes forkert undrer det mig lidt at du kan tilbyde teksforfatning når du tilsyneladende har problemer med nutidsendelser, orddeling og elementær grammatik i det hele taget. Har du en korrekturlæser til at læse dine tekster? Nu er dit indlæg selvfølgelig heller ikke et produkt som sådan, så det kan være svært at bedømme, men er gennemgående på Inmendes side og din blog. Hvem er i øvrigt ellers med i firmaet, for af det jeg kan udlede af din blog er du 18 år og læser på HHX i Vejle men tilbyder f.eks. 'markedsføringsplaner', hvilken baggrund har du for at gøre det? Alt kan selvfølgelig lade sig gøre i denne verden, men som tidligere medarbejder i et reklamebureau undrer det mig måske lidt hvis det er dig selv.. (?) Jeg spørger blot af nysgerrighed... Venlig hilsen Niels |
Hvis i har brug for en grafiker, så sig til |
Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it
|
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)