Jeg tror jeg vil starte det nye år med en affiliatekampagne for min slikbutik. Hvilket af netværkene tror i er bedst at forsøge sig hos ? Jeg havde tænkt det skulle være et fast beløb pr. gennemført ordre. |
Partner-ads :)
Jeg tror jeg vil starte det nye år med en affiliatekampagne for min slikbutik. Hvilket af netværkene tror i er bedst at forsøge sig hos ? Jeg havde tænkt det skulle være et fast beløb pr. gennemført ordre. |
Partner-ads :) |
.
Tak Jonas Nogen bestemt grund til at du vælger dem - eller ? Andre bud. |
Don't do it!!! Jeg hader personligt shops der kør det. Et eksempel er billig-vvs.dk. Jeg vil gerne sælge nogle af deres små stumper, da jeg har fundet et marked for det, men problemet er at de giver 8 kr fast pr. ordre og tingene jeg vil sælge for dem kun koster 80 og man skal kun bruge en. Det vil blive en underskudsforretning for dem eller også vil de smide mig ud af programmet. Derfor anbefaler jeg ALTID procenter af salg. Det langt nemmere at regne med.
Det er helt sikkert at det er både billigst og nemmest at komme i gang hos Partner Ads. Dog skal du ved de fleste netværk selv og ud skubbe lidt, for at få flest mulige affilliates i gang med at sælge for dig. |
Dennis@Don't do it!!! Jeg hader personligt shops der kør det. Ikke helt sikker på jeg forstår din argumentation :) Du er tilfreds med ordningen - ikke ? Men du mener det er en dårlig forretning for f.eks billig vvs ?
|
Nej. En sådan aftale kan jo ikke være god for shoppen. Derfor kører jeg nemlig ikke deres annoncer, da det så vil forskubbe gennemsnits ordren via affiliate. Det kan medfører at jeg bliver smidt ud af deres program, fordi de tror at jeg med vilje sælger det billigst for at få de nemmeste penge. Derfor vil en procentmæssigaftale altid være den bedste løsning for begge partnere, i hvert fald i mine øjne. |
Når du bruger partner-ads som annoncør kan du også komme forholdvis billigt igang :-) - Alexander Baandrup Larsen |
Nu talte jeg lige med et af de andre netværk ( kommer ikke igennem hos Partner ads), og kunne forstå at der ligger en meget stor opstartspris - den havde jeg ikke lige tænkt på :( Men det har Partner ads måske ikke ? - Eller det veksler måske fra shop til shop
|
Hos Partner Ads koster det 1000 kr som går direkte til markedsføring. Det er blot en forudbetaling. |
Det er ikke "Jonas" men "Jonathan" ;) |
.