Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

No cure - no pay. Strategisk samarbejde tilbydes større virksomheder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa allesammen.

Jeg er på udkik efter mellemstore og store virksomheder, som kunne tænke sig at få løftet deres bundlinie betragteligt.

I stedet for at betale mig for de timer jeg bruger på projektet, er jeg langt mere interesseret i at få en procentdel af overskuddet på de solgte varer.

Jo højere prisen for produktet er - eller jo flere enheder, der kan potentielt afsættes i markedet, jo mere interesseret er jeg i at indgå i et samarbejde efter denne model.

Du må GODT have et produkt, som du selv har fejlet med.

Og som du er overbevist om ikke egner sig til salgInternettet.

Så vil min glæde være så meget større ved at få det afsat alligevel

For det, der trigger mig er, når det er kringlet og svært. Hvor man skal tænke utraditionelt for at få tingene til at lykkes stort.

Mit tilbud om strategisk samarbejde gælder ikke dagligvarer, såsom tøj, mode, smykker, så jo længere væk du er fra disse kategorier du ligger, jo mere sandsynligt er det, at vi kan finde ud af noget rigtig godt sammen.

Jeg vil kun kunne tilbyde denne samarbejdsform til et begrænset antal virksomheder. Jeg vil tro, at jeg i alt kan tage 5 ind på disse præmisser. Og så er der sikkert lukket et godt stykke frem i tiden. Jeg vil skrive her i tråden igen, når jeg ikke kan tage flere ind, så du ikke henvender dig forgæves.

Send venligst en PM hvis du er interesseret i at høre nærmere.

Mvh, Christian

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Taler vi salg af både produkter og ydelser? Er det dig underordnet, om du skal bruge en del tid på at sætte dig ind i produktet/ydelsen, før du sælger?

(blot af interesse...)

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)