Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du betale for god feedback af dit website?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Larsen:
jeg har haft næsten samme tanker - dog skulle den bygge på konceptet mystery shoppers.
jeg får ikke tid, derfor lufter jeg ideen her...

Det var min ide ja, deraf navnet Mystery Surfers ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54

Konceptet er godt, men der skal gøres mange tanker om, hvad en rapport skal indeholde og det bør være sådan, så man kan til/fra-vælge områderne. Det skal sættes op i en ordenlig skabelon, så det bliver en systematisk og objektiv gennemgang.

Mit første job indenfor IT var som salgschef for et IT test firma, hvor vi solgte tekniske test af web-sites og CD-rommer til 14.400 kr. For det fik man 24 konsulenttimer og en fuld rapport. Vi havde alle store web-firmaer og de største danske virksomheder, som vores kunder.  

Jeg tror, at I skal bevæge Jer lidt op i niveau, hvilket betyder, at prisen også stiger. Men hvis det ikke er gennemarbejdet, så har det alligevel ikke nogen værdi. 

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:15
Ikke en krone
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:21

der findes mange der tilbyder og oveni kan man bruge de bedste og vælge efter sine ønsker er en joomla side vælger man der ved noget om det er det en wordpress side vælger man en der ved om det er om seo vælger en der ved om det er , er det en pretashop vælger man en der ved noget om det er sådan kunne jeg blive med flere 1000 eksempeler

jeg tror det bliver svært at få sådan en sérvice for alle er forskellige og derved har de forskellige ønsker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)