Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indberetning løn i Letløn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Dec 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hjælpppp!

jeg kan ikke lave letløn, medarbejderen er reg. rigtigt, alt er ok i SKAT/Letløn, men beregning der hvor man indberetter løn, min ansat udleveret en timeseddel,  jeg reg. medarbejderen i SKAT Løn derefter  vælger ny beregning, startdato 20111007 sludato 20111221 og disp.dato 20111230,  løntypen er  måneder

System etvil ikke acceptere og siger at den løntype og datoerne ikke hænger sammen???

på forhånd 1000 tak

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46700
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:07

Jeg tror du enten er nødt til at have start 1/7 men faktisk tror jeg ikke en gang det accepterer det.

Så må du have start 20110112 og slut 20113112 (hvis det er sådan man skriver det men fra 1/12 til 31/12 som perioden, og dispositionsdato som du gør det 30/12 da det er sidste bankdag

Du kan jo gå i test systemet (ligger i start menu inden du vælger e-indkomst eller lige efter) og prøve indtil du fixer det - for der registreres ikke noget. Du kan også ringe til letløn - der er ikke så slem ventetid normalt som til skat og sidde med maskinen tændt, så guider de dig igennem til den er kørt igennem.

jeg tror måneder kræver, at det er fulde måneder, og jeg tror ikke den accepterer mere end en fuld måned per periode - Medarbejderen kan godt ha været ansat fra juli, men alligevel køres letløn som løn periode fuld december TROR jeg at huske fra da jeg brugte det

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 31. Dec 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 17:51

Desværre! det kunne man hellere ikke;-(

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46700
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:23

Og du har oprettet din medarbejder som type måned? Ellers vil den ikke acceptere du vælger måned som løn type når du bogfører den i letløn

Han må ikke være type timeløn som medarbejder også få type måned i indtastningen - det skal være ens begge dele?

ellers ring letløn i morgen kl 10:10 (mener de åbner 10 og er lettest at få fat i tidligt) og jeg mener det er

70157300 - ha dit CVR nummer klart og vær logget ind og klar til at lade dem styre dig - så lykkes det og du kan til næste gang. Det er ikke så let - så overvej danløn f.eks. 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)