Hejsa alle Aminoer. Først og fremmest vil jeg lige sige, god jul! Der er jo kun 2 dage til den røde besøger alle danske hjem ;o) -- Når det så er sagt, så beskriver min overskrift egentlig meget godt, hvad jeg er ude efter. Jeg har prøvet at surfe lidt rundt på nettet og Amino, omkring hvad man kan bruge, hvis ikke man skal bruge AdSense. Mange har den holdning, at AdSense er lidt uprofessionelt, og at de hurtigt bliver for meget. Jeg søger nogle reklamer, som jeg kan få sat op på mit nye website, Udbyderen.dk, som forhåbentlig snart bliver skudt i luften. Det måtte gerne være sådan, at hvis der bliver klikket, kom der lidt mønt ind på kontoen. Har i nogle gode ideer og/eller hvad bruger i? :-) Mvh, |
Sebastian K. Sørensen:Jeg har prøvet at surfe lidt rundt på nettet og Amino, omkring hvad man kan bruge, hvis ikke man skal bruge AdSense. Mange har den holdning, at AdSense er lidt uprofessionelt, og at de hurtigt bliver for meget.
Jeg søger nogle reklamer, som jeg kan få sat op på mit nye website, Udbyderen.dk, som forhåbentlig snart bliver skudt i luften.
Det måtte gerne være sådan, at hvis der bliver klikket, kom der lidt mønt ind på kontoen.
Har i nogle gode ideer og/eller hvad bruger i? :-)
Hej Sebastian
Her er en tråd med et ton links i, som kan gøre dig klog på affiliate marketing:
http://www.amino.dk/forums/t/136394.aspx
(ikke kun i første indlæg - links løbende i tråden)
Mvh Anders Saugstrup