Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er amino ved at falde af på den?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg oprettede et indlæg for nogle dage siden, hvor jeg spurgte efter oplysninger på materialet kork.

Det er muligvis et specielt materiale, men jeg har da aldrig oplevet at oprette et oplæg uden nogen form for respons.

Er folk bare gået på juleferie? Eller hvor er alle de seje gutter og gutinder der plejer at stå i kø for at give gode råd?

Nå pyt, jeg håber det er en enlig svale, for jeg synes nu nok at man plejer at kunne få noget god hjælp og gode råd herinde.

Jeg ønsker jer alle en glædelig jul og et godt nytår.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kork er et hundedyrt materiale, hvor eksempelvis stykomkostningerne på vinpropper af bedste kvalitet kan overstige en 1€. Du kan stige at jo dyre en vin er jo bedre korkprop sættes der som ofte i, da det er med til at sælge det eksklusive look.

Jo vinpropper kan genanvendes. Jeg ovrvejede selv for to år siden at se om Danmark kunne komme med i et projekt, som netop gik ud på at genanvende vinpropper. I det projekt ja da faldt over (USA-baseret) blev vinpropperne af kork anvendt til at producere såler til et kendt mærke sandaler.

Transporten fra EU til USA ville have kvalt økonomien i dette og jeg gjorde ikke videre med det.

/Henrik

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 09:05

Hvorfor skriver du ikke i den andet indlæg det få nogle gange nogle til at svarer

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 09:27

Nu har jeg læst spørgsmålet i den anden tråd, og det er meget generelt, og derfor svært at svare på. Du skulle nok prøve at formulere dig mere specifikt, så er der bedre muligheder for at få svar.

Jeg ved ikke ret meget om kork, men det bruges til gulve, varmebrikker, dækkeservietter, vinpropper og meget andet. Da man ikke kan se, hvilken type anvendelse af kork, du tænker på at det svært at svare. Så prøv at være mere specifik i dit spørgsmål, så får du sikkert svar.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 18:22
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Med alt respekt, men; "Nå put, jeg håber det er en enlig svale" - hvorfor opretter du så indlægget? Hvorfor ikke istedet for vente, til du evt oplever det igen, eller bare lad denne ene gang ligge?

Jeg mener ikke at man kan svare på, om Amino er ved at falde af på den på nogen måde, blot fordi man én enkelt gang ikke har fået den forventede respons. :)

Som du selv siger, kan julen sikkert have en rigtig stor indflydelse på mangel af svar. Ikke nok med at det er juleferie, så er julen også den travleste periode for en helt del selvstændige herinde. ;o)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:26

i sin iværksættere passion havde han lavet et bedre indlæg

lavet nye forklaring mellemrum

forklare det på en ny måde og bedre måde og denne iværksættere vilje og stædighed havde til sidste sikkert givet bonus for en bedre forklaring burde kunne give bedre respons

jeg siger super tillyke måske er det en god iværksættere ide Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)