Jeg har en blog, og jeg have skrevet et indlæg (har ikke lyst til at nævne siden her. Så bruger lige et eksempel) om "fedt tastatur med lys" og jeg fik en stor del af mine besøgende fra søgeordet "tastatur med lys" og også nogle på søgeordet "fedt tastatur med lys" Og jeg havde også en god placering på side på Google på søgeordet "tastatur med lys"
Men så ligepludselig en dag var min placeringer i Google væk på søgeordene. Og har tjekket en del sider tilbage på google.
Og jeg har altså ikke mistet placeringer på hovedet søgeordet lad os kalde det for "tastatur" i dette eksempel. Faktisk er de kun blevet bedre?:) Håber i kan hjælpe for synes det lyder underligt:)
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Der kan være mange årsager til at dine sider er faldet i rangeringer - eller er blevet fjernede fra googles index. Hvis du vil være undersøge om de er fjernede eller ej, er det bedste at google brudstykker af teksten fra siderne indrammet "". Tjek også dine webmaster tools.
Det ville dog selvfølgelig være nemmere hvis du havde en URL...
alle nye sider stiger i starten og de fleste falder igen indtil siden har fået den plads google mener den fortjener
Ja, men siden er steget på sit primære søgeord. men forsvundet på to søgeord til en artikel:D
kunne man få et links, jeg vil helst ikke gætte og andre er det også lettere at se hvorfor den stiger og falder på nogle ord vis de ved hvilken side det er
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det er svært at svare konkret på et spørgsmål der er stillet generelt, dog underbygget af et hypotetisk eksempel. Hvis en enkelt side ikke ranker mere, fra den ene dag til den anden, så kan det være fordi de blive opfattet som spammy / tyndt indhold. Det ville være den vej jeg ville gå.
Det er svært at svare konkret på et spørgsmål der er stillet generelt, dog underbygget af et hypotetisk eksempel. Hvis en enkelt side ikke ranker mere, fra den ene dag til den anden, så kan det være fordi de blive opfattet som spammy / tyndt indhold. Det ville være den vej jeg ville gå.
Ville mene at det er indhold der ligner resten af sidens:D