Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af Buzzamedia konto

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner :) 

Jeg har lige opretter en Buzzamedia konto, som jeg vil bruge til at sprede små film på; Myspace, Facebook, diverse forums + blogs

Mit første problem/spørgsmål er så at jeg får denne bedsked: "You haven't setup any channels yet - click here to get started." 

Okay, fint nok. - Jeg trykker på linket, og ind kommer jeg en side, hvor den spørger mig, hvilken "channel type", jeg gerne vil udgive mine reklamer på. Og det er her mit problem/spørgsmål kommer.

Jeg har disse valgmuligheder: Blog, portal, mail eller forum. 

Jeg vil helst ikke låse mig fast til noget, eller omvendt, udelukke noget andet. Har det nogen indflydelse på, hvilke reklamer man kan udgive, eller er det bare så Buzzamedia kan have et overblik over hvor deres reklamer bliver smidt hen? 

Mange julehilsner Gustav Gade 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:09

Du kan vel lave 4 forskellige på samme konto

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 16:14

Du skal tilføje alle de steder du poster reklamer, så vælg den kategori der passer bedst. Du skærer ikke nogle reklamer af ved at give denne oplysning

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17

Jep, du kan tilføje flere sider/channels til din konto :-).

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 19:40

Mange tak for jeres svar :) 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)