Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af regnskabs system

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 11
Indlæg ialt: 109
Fra  Neslo Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jer er på udkig efter et online regnsskabssystem, der minimum kan klare finans, fakturering og rykker.

Jeg er bosiddende på Færøerne, og er mine kunder også på Færøerne. Her er så mit egentlige spørgsmål:

  • kan et dansk online regnskabs system, håndtere/kontere momsen når landet er Færøerne ?
  • kan jeg komme til at redigere/oversætte standard tekster, fx. dem der står i fakturaer/tilbud/kreditnotaer m.m. der sendes til kunder
Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

e-conomic regnskabsprogram kan sagtens håndtere de ting, du efterspørger. Der er automatisk indbygget fakturerings- og rykkermodul.

Du har også fri redigeringsmulighed på ordrer, tilbud, kreditnotaer osv. så det vil ikke være noget problem at oversætte teksten fra dansk til færøsk. Hvis du har lyst, kan du læse lidt mere om redigeringsmulighederne.

Der er heller ingen problemer med momsen, vi har flere kunder på Færøerne, som bruger e-conomic uden problemer Smile

Du skal være velkommen til at prøve programmet gratis i 14 dage og se, om det er noget for dig.

Mange julehilsener

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg er med på at det er en gammel debat, men vil alligevel lige slå for nogle af de nye regnskabsprogrammer der er kommet på markedet. Jeg arbejder selv hos Dinero, som er et gratis regnskabsprogram til små virksomheder. Billy kan være et alternativ, men hvis man, som mig, godt kan lide at klare regnskabet på mobilen, er dette ikke muligt i Billy's gratis version.

E-conomic er et rigtigt godt bud til de mellemstore virksomheder.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 28. Nov 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tobias: Er kæmpe Dinero fan, men er ikke fan af strategien om at genoplive mange af de gamle tråde, jeg synes vi har set en del af den seneste tid. Har smidt en 1-stjernet efter dit indlæg af samme grund.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)