Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af kontor: Telefon løsning

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolay:

Hej

Jeg syndes nu at firmafon ser voldsomt dyrt i forhold til hvad man får!
Man skal ihvertfald ikke have en smartphone hvis man skal bruge deres pakker, på trods af at jeg har delt mit telefoni i to selskaber er det stadig langt billigere end firmafon kan komme i nærheden af.

Hej Nicolay
Husk på at der med i vores priser er hele vores omstillings / firmasystem: http://www.firmafon.dk/omstilling/
En gennemsnitlig smartphone bruger bruger 400MB data om måneden, vi ser meget meget få brugere der overskrider deres pakker, også selvom de har smartphones.
Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 10:20

Hej Niklas

Hvis jeg skal op og have jeres løsning som dækker mig, 2 fastnetnumre samt et mobil nr. det vil koste mig 537 om måneden hos jer, dertil kommer så at jeg mister min gratis opkald til de andre som er på samme mobilnet som mig.

Min nuværende løsning koster mig 188 kr, jeg skal så ligge prisen for viderestilling til min mobil fra mit fastnet oveni, men det har jeg 369 kr at gøre for i forhold til jeres løsning, og det kan jeg så gøre 8 timer om måneden før det koster mig ekstra i forhold til jeres pris.

Så ud fra mit behov er jeres jeres pris simpelthen for dyr.

Men jeg har tidligere været inde og kigge på jeres løsning og ja den virker rigtig god!
Men jeg har tæt på den samme løsning bare til billigere penge ud fra mig forbrug, men brugere er forskellige, og bruger man kun mobil i hverdagen er jeres løsning helt klart god, men jeg har en hel del telefontid hvor jeg supportere kunder og der er det ikke en fordel at alt telefoni havner på mobilen.

SÅ man skal tage med i betragtning om man vil bruge sin mobil som primær telefon eller om man vil være mere traditionel.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 11:18

Hej Christian

Hvis du er indstillet på at have dit helt eget telefonsystem, så er det 3cx du skal kigge på. 3cx er et Windows baseret telefonsystem, dvs. det skal installeres på en Windows maskine på et af jeres Kontorer. Telefonsystemet er let at håndtere, og kan så rigeligt alt du ønsker, på trods af at det er prismæssigt attraktivt.

1) tale gratis sammen,

2) modtage opkald udefra,

3) foretage opkald ud,

4) viderestille eksterne opkald til feks. mobil,

5) eksterne opkald skal ringe på flere telefoner,

6) vi skal kunne holde tlf. møde internt med eksterne,

7) have eet firmanummer som eksterne kan ringe til

Dine 7 krav er alle standard i 3cx telefonsystemet

Herudover kan nævnes at der som standard er inkluderet er mulighed for at benytte Digital receptionist (Tryk 1 for teknik, tryk 2 for salg, o.s.v.)  Ringe grupper, Ringe Køer, optagelse af samtaler m.m.

I kan om ønsket skippe traditionelle IP telefoner og benytte 3cx Softphones på jeres PCér.  

Med CallCenter version har I også mulighed for at kunder kan vente i et kø-system, eller vælge automatisk tilbageringning uden at kunden mister sin plads i køen.

Udover selve telefonsystemet skal I bruge en seriøs SIP leverandør, vi benytter selv og anbefaler Uni-tel A/S, og kan herigennem tilbyde en billig og gennemprøvet SIP Trunk. Kontakt mig gerne for en pris på SIP Delen, denne afhænger af hvor mange linjer I totalt set har brug for. (kr. 15,- pr måned pr linje)

Du kan læse mere om 3cx her: http://www.jed.dk/it-losninger-3cx-PBX.htm

Kontakt mig gerne for yderligere

Mvh. Jesper

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 11:54

Nicolay:

Hej Niklas

Hvis jeg skal op og have jeres løsning som dækker mig, 2 fastnetnumre samt et mobil nr. det vil koste mig 537 om måneden hos jer, dertil kommer så at jeg mister min gratis opkald til de andre som er på samme mobilnet som mig.

Min nuværende løsning koster mig 188 kr, jeg skal så ligge prisen for viderestilling til min mobil fra mit fastnet oveni, men det har jeg 369 kr at gøre for i forhold til jeres løsning, og det kan jeg så gøre 8 timer om måneden før det koster mig ekstra i forhold til jeres pris.

Så ud fra mit behov er jeres jeres pris simpelthen for dyr.

Men jeg har tidligere været inde og kigge på jeres løsning og ja den virker rigtig god!
Men jeg har tæt på den samme løsning bare til billigere penge ud fra mig forbrug, men brugere er forskellige, og bruger man kun mobil i hverdagen er jeres løsning helt klart god, men jeg har en hel del telefontid hvor jeg supportere kunder og der er det ikke en fordel at alt telefoni havner på mobilen.

SÅ man skal tage med i betragtning om man vil bruge sin mobil som primær telefon eller om man vil være mere traditionel.

Hej Nicolay

Det er helt korrekt at der findes billigere løsninger.

Vores produkt er bygget udfra flere elementer:

1. Vi tror ikke på fastnettelefoni overlever

2. Vores kunder skal have maksimal mobilitet, ingen ting at installere, intet at have på et kontor

3. Vi tror på at fjerne alt teknik og maksimere brugervenligheden

4. Åbenhed og gennemskuelighed

Udfra hvad jeg kan læse mig frem til på din profil og hjemmeside så er du meget tekniks, og så er det fantastisk at du kan sætte en billig, brugbar løsning op til dit behov, men sådan luksus har langtfra alle virksomheder og derfor tilbyder vi et produkt, som måske ikke er det billigste, men bestemt er det bedste til en lille eller mellemstor virksomheds telefonibehov uden det kræver it kundskaber.
Vi er jo så heldige i denne verden at der er forskellige løsninger til forskellige behov, og at det afspejles i prisen.
Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 14:16

Niklas:

Udfra hvad jeg kan læse mig frem til på din profil og hjemmeside så er du meget tekniks, og så er det fantastisk at du kan sætte en billig, brugbar løsning op til dit behov, men sådan luksus har langtfra alle virksomheder og derfor tilbyder vi et produkt, som måske ikke er det billigste, men bestemt er det bedste til en lille eller mellemstor virksomheds telefonibehov uden det kræver it kundskaber.

Du siger at det er den bedste løsning for en lille/mellemstor løsning, forklar så følgende:

Hvordan integrere du din mobile løsning så brugeren kan ringe op via outlook?

Hvordan binder du headsettet som sekretæren bruger til sin diktafon sammen med mobilen ?

Hvordan får du en receptionist til at styre 15 medarbejderes telefoner via en mobil ?

Hvordan checker du om en medarbejder er optaget så du ikke stiller et opkald videre til hans mobil?
(Det kan god lade sig gøre, men det er noget op ad bakke på mobilplatform)

Når man portere sit nr til firmafon, ja så skriver man underpå at man giver fuldmagt til at Fonet overtager nr. Så eftersom at vores løsning ligger det samme sted i virkeligheden, så er de vel lige tekniske/utekniske når det kommer til stykket. For en formular på den ene eller den anden hjemmeside er nok ca. det samme.

Så at sige at jeres løsning er den bedste, det er vist at tage munden lidt for fuld.
Den kan være den bedste i nogle sammenhænge, men uanset hvad du siger så kan en sip klient/traditionel bordtelefon løse noget som jeres mobile løsning ikke kan!

Men nok om det!

/Nicolay Høy

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 14:24

Nicolay:

Niklas:

Du siger at det er den bedste løsning for en lille/mellemstor løsning, forklar så følgende:

Hvordan integrere du din mobile løsning så brugeren kan ringe op via outlook?

Hvordan binder du headsettet som sekretæren bruger til sin diktafon sammen med mobilen ?

Hvordan får du en receptionist til at styre 15 medarbejderes telefoner via en mobil ?

Hvordan checker du om en medarbejder er optaget så du ikke stiller et opkald videre til hans mobil?
(Det kan god lade sig gøre, men det er noget op ad bakke på mobilplatform)

Når man portere sit nr til firmafon, ja så skriver man underpå at man giver fuldmagt til at Fonet overtager nr. Så eftersom at vores løsning ligger det samme sted i virkeligheden, så er de vel lige tekniske/utekniske når det kommer til stykket. For en formular på den ene eller den anden hjemmeside er nok ca. det samme.

Så at sige at jeres løsning er den bedste, det er vist at tage munden lidt for fuld.
Den kan være den bedste i nogle sammenhænge, men uanset hvad du siger så kan en sip klient/traditionel bordtelefon løse noget som jeres mobile løsning ikke kan!

Men nok om det!

Nicolay, du glemmer helt den sidste del af mit udsagn: " uden det kræver it kundskaber".

Det er igen helt korrekt at der er mange features vi ikke har, men tilgengæld har vi også rigtig rigtig mange virksomheder som slet ikke behøver en it mand eller os til at sætte noget op for dem.

Outlook: Har vi haft meget meget få virksomheder der har spurgt til, vi har det ikke i dag.

Diktafon: Har vi aldrig hørt nogle der har spurgt til.

Receptionist: Det har vi mange virksomheder der fint styre, uden problemer

Optaget: Du får respons hvis medarbejderen er optaget, senere vil der blive implementeret call'er status, det er bestemt ikke op af bakke på mobil, vi har bare ikke haft tid endnu.

Ang Fonet: Vi er nu selv udbydere på ligefod med Telmore, CBB osv (SIP-MVNO) så vi har i dag fuld kontrol over alt på vores platform lige fra numre til opkald og telefonsvarebeskeder, det er en del tid siden vi rykkede over på vores nye platform.

Til din slutsætning, igen - du udelukkede helt min tilføjelse til mit udsagn.

Vi har forskellige målgrupper, og jeg vil til stadighed påstå at vi er de bedste til vores målgruppe.

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 15:00

Niklas:

Optaget: Du får respons hvis medarbejderen er optaget, senere vil der blive implementeret call'er status, det er bestemt ikke op af bakke på mobil, vi har bare ikke haft tid endnu

Og hvor godt er deres overblik over hvem der ledige og ikke ledige på telefonen ?

Det lyder godt nok dejligt, at jeg sender mine kunder videre til en medarbejder der allerede er optaget.
(jeg har i halvandet år været bisidder på et projekt hvor vi netop har arbejdet med mobilstatus, det lydt godt hvis i har nemmere ved at få det igennem end vi har haft.)

Vi er enige om at jeres sytem ændres via en hjemmeside, det samme gør min løsning, hvor i ligger forskellen ? Min mener du kræver et større IT orakel, men din ikke gør?!

Hvori ligger forskellen af en medarbejder skal lære og omstille via en mobil eller via en traditionel bordtelefon som er opsat af den der nu levere telefonen(de fleste iptlf levere faktisk prækonfigurede telefoner hvis man ønsker det).

Du bliver ved med at omtale et ITbehov som jeg stadig ikke kan se nogen steder, din løsning er ikke nemmere end mange andres, for den skal stadig sættes op i starten via en hjemmeside, lige som de løsninger som jeg kan henvise til. Der er ingen forskel på det!

I sidste ende afgør det hvilke Telefonibehov en kunde har hvilken løsning der er den bedste, det IT-kyndighed intet at gøre med.

/Nicolay Høy

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 15:04

Nicolay:

Niklas:

Optaget: Du får respons hvis medarbejderen er optaget, senere vil der blive implementeret call'er status, det er bestemt ikke op af bakke på mobil, vi har bare ikke haft tid endnu

Og hvor godt er deres overblik over hvem der ledige og ikke ledige på telefonen ?

Det lyder godt nok dejligt, at jeg sender mine kunder videre til en medarbejder der allerede er optaget.
(jeg har i halvandet år været bisidder på et projekt hvor vi netop har arbejdet med mobilstatus, det lydt godt hvis i har nemmere ved at få det igennem end vi har haft.)

Vi er enige om at jeres sytem ændres via en hjemmeside, det samme gør min løsning, hvor i ligger forskellen ? Min mener du kræver et større IT orakel, men din ikke gør?!

Hvori ligger forskellen af en medarbejder skal lære og omstille via en mobil eller via en traditionel bordtelefon som er opsat af den der nu levere telefonen(de fleste iptlf levere faktisk prækonfigurede telefoner hvis man ønsker det).

Du bliver ved med at omtale et ITbehov som jeg stadig ikke kan se nogen steder, din løsning er ikke nemmere end mange andres, for den skal stadig sættes op i starten via en hjemmeside, lige som de løsninger som jeg kan henvise til. Der er ingen forskel på det!

I sidste ende afgør det hvilke Telefonibehov en kunde har hvilken løsning der er den bedste, det IT-kyndighed intet at gøre med.

Nicolay, vi bliver ikke enige. Jeg taler ud fra de erfaringer jeg har og det feedback vi får fra vores kunder samt de mange års erfaring vi har i branchen, du taler ud fra din baggrund og vores facit er åbenbart forskellige.

Lad os stoppe med dette off topic og lad forbrugerne bestemme hvilke løsninger de køber.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:09

Vi bruger kun Firmafon til omstilling, og derudover har vi 3 som telefon abb. Men via 3 ringer vi gratis internt - men det ikke for at det betyder så meget. 

Men Firmafon koster omkring 100 kr pr. medarbejder, det er sgu ret billigt. Det er vel under 0,3% af den lønudgift man har, i flg min hovedregning :-)

Prøv det :-) 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)