|
Hej Niklas
Hvis jeg skal op og have jeres løsning som dækker mig, 2 fastnetnumre samt et mobil nr. det vil koste mig 537 om måneden hos jer, dertil kommer så at jeg mister min gratis opkald til de andre som er på samme mobilnet som mig.
Min nuværende løsning koster mig 188 kr, jeg skal så ligge prisen for viderestilling til min mobil fra mit fastnet oveni, men det har jeg 369 kr at gøre for i forhold til jeres løsning, og det kan jeg så gøre 8 timer om måneden før det koster mig ekstra i forhold til jeres pris.
Så ud fra mit behov er jeres jeres pris simpelthen for dyr.
Men jeg har tidligere været inde og kigge på jeres løsning og ja den virker rigtig god!
Men jeg har tæt på den samme løsning bare til billigere penge ud fra mig forbrug, men brugere er forskellige, og bruger man kun mobil i hverdagen er jeres løsning helt klart god, men jeg har en hel del telefontid hvor jeg supportere kunder og der er det ikke en fordel at alt telefoni havner på mobilen.
SÅ man skal tage med i betragtning om man vil bruge sin mobil som primær telefon eller om man vil være mere traditionel.