Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bounce rate

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en flot og informativ side i har der Jonas :)

Måske er det lidt for forvirrende, og kræver en del klik, før du er inde og kan købe - eller man kan ikke købe, men sende en forespørgsel ikke ?

Kunne i ikke have salg af kun fly - hotel med som affiliate ?

Jeg har selv lige lavet en side om Thailand , godt nok med lidt mere fokus på boligsalg og udleje af boliger i Thailand, men vel ikke så forskellig fra jeres.

Jeg er langtfra ekspert, men opfatter jeres side mere som info, end hvor man rent faktisk køber/booker noget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :)

Vores side burde dog gerne udstråle salg. Det er bare rundrejser, så vi samarbejder med forskellige bureauer, der så sælger rejserne. En rundrejse er mere kompleks, da den både består fly, hotel og guide. På sigt kommer vi dog nok til at koble fly på som affiliate. Jeg tager dog til mig, at du synes, det ikke signalerer nok salg - det må vi kigge på! 

Grunden til, at vi har så meget indhold er, at du kan bruge destinationerne til at bygge din egen rejse. Du kan prøve det her: custom tour eller vælge en pakkerejse her: package tours

Vi kommer i slut januar/februar med et modul, hvor rejsebureuerne logger sig ind og udarbejder en rejse til kunden. Hele kommunikationen foregår så inde i vores system mellem kunde og rejsebureau og betaling via paypal (et cut går så til os). 

Jeg synes, at det også virker som om, at du har et gennemarbejdet site! Du har nogle fede funktioner på dit site som RSS, temperaturer, valutakurseromregner osv. 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)