Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slettede domæner - ville du betale for...?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Et kort og præcist spørgsmål, ville du betale for at kunne søge i slette lister fra dk-hostmaster, tilføje domæner til din personlige favorit liste, få mailet en status rapport over dine favoritter eller evt. nye slettede domæner med dine "favorit ord/bogstavs kombinationer" i? etc. etc.?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:39
Domænelister med slettede domæner fås gratis ved f.eks. webhosting.dk - Så dem ville jeg ikke betale for. (dog uden søgefunktion)
Derudover tilbyder DK-hostmaster allerede den service med at få en mail når et domæne bliver ledigt, for 60 kroner om året.

Så nej jeg ville nok ikke betale for sådan en service, det kunne dog være mange SEOer ville kunne bruge en service hvis man kunne få listet om der havde været aktivitet og hvor meget på de pågældende domæner, jeg mindes at have læst at den slags domæner som allerede er indexeret og har en god pagerank skulle være gode i SEO sammenhænge.

Held og lykke med dit nye projekt.
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 18:54
Som martin også siger findes der lign. lister hvor man gratis kan søge og tjekke daglige slettede ting fra dk-hostmaster, hvordan de gør ved jeg ikke, men ville være rart og vide da, men ikke noget jeg ville betale for :)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:03
Det er heller ikke noget jeg vil betale for, man kan gå ind på denne side og se hvilken side der er blevet slettede og det bliver opdaterede hver dag:

www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11
Tak for Jeres feedback, regnede nu heller ikke med det var noget folk gad betale for... Har lavet et lille interface der søger i slettede .dk domæner og har samtidig lavet favorit liste samt DNS + købe funktion.
Bruger den selv sammen med en makker lidt for sjovt, planen har ikke været at åbne op for access for alle.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:45
Bare fordi ingen vil betale for servicen, behøver det ikke at betyde, at du ikke kan tjene penge på det med annoncer. Det lyder da umiddelbart som et glimrende koncept, som nok skal kunne trække noget trafik og dermed nogle indtægter fra reklamer?

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 12:55
Det lyder som noget lignende det man kan finde på http://netnationen.dk/ ? (forhenværende netstats.dk)
De opdaterer dagligt med lister - også over suspenderede domæner - hvor de laver en automatisk vurdering af domænerne, baseret på om de er indekseret i Google osv.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 03:25
Nogen der ved hvad det kræver for at få et system op og køre som tjekker for de udløbne domæner automatisk? Hvor bliver data''ene hentet fra, og hvordan bliver det hentet?

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 21:25

Evt. indtægtskilde: Affiliateaftaler med diverse registratorer. Besøgende kan registrerer domænenavnet valgfrit hos et af de steder, du har aftaler med, hvorefter du modtager en skilling som tak. Det vil ikke give alverden, men måske du kan tjene lidt ekstra, når de besøgende desuden køber webhotel m.m.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02
Venner, jeg har nu lagt det online som en del af et andet projekt. Der er stadig en del jeg gerne vil tilføje til det, men ting tager tid - og når det nu er gratis at være med, gør ventetiden vel heller ikke så meget :)))

Tjek www.DomainShark.dk - der kommer flere tools løbene for alle dem, som interesser sig for domæner :)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)