Et kort og præcist spørgsmål, ville du betale for at kunne søge i slette lister fra dk-hostmaster, tilføje domæner til din personlige favorit liste, få mailet en status rapport over dine favoritter eller evt. nye slettede domæner med dine "favorit ord/bogstavs kombinationer" i? etc. etc.? |
Slettede domæner - ville du betale for...?
Derudover tilbyder DK-hostmaster allerede den service med at få en mail når et domæne bliver ledigt, for 60 kroner om året. Så nej jeg ville nok ikke betale for sådan en service, det kunne dog være mange SEOer ville kunne bruge en service hvis man kunne få listet om der havde været aktivitet og hvor meget på de pågældende domæner, jeg mindes at have læst at den slags domæner som allerede er indexeret og har en god pagerank skulle være gode i SEO sammenhænge. Held og lykke med dit nye projekt. |
|
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
Det er heller ikke noget jeg vil betale for, man kan gå ind på denne side og se hvilken side der er blevet slettede og det bliver opdaterede hver dag: |
www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-
Bruger den selv sammen med en makker lidt for sjovt, planen har ikke været at åbne op for access for alle. |
|
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
De opdaterer dagligt med lister - også over suspenderede domæner - hvor de laver en automatisk vurdering af domænerne, baseret på om de er indekseret i Google osv. |
|
Nyt projekt: polterabend . Eller prøv teambuilding.dk
Evt. indtægtskilde: Affiliateaftaler med diverse registratorer. Besøgende kan registrerer domænenavnet valgfrit hos et af de steder, du har aftaler med, hvorefter du modtager en skilling som tak. Det vil ikke give alverden, men måske du kan tjene lidt ekstra, når de besøgende desuden køber webhotel m.m. |
Tjek www.DomainShark.dk - der kommer flere tools løbene for alle dem, som interesser sig for domæner :) |