Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt brand eller ej?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:37

Jeg har søgt lidt rundt, og der viser sig, at være en bil ved navn "Nissan murano" i såfald kan jeg stadig kalde mine armbånd for murano?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42

MaiWürtz:
en bil ved navn "Nissan murano" i såfald kan jeg stadig kalde mine armbånd for murano?

Umiddelbart ja, da det ikke er to typer produkter, som har noget med hinanden at gøre, biler og smykker.

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 17:47

Jeg ville heller ikke mene, der skulle være noget i vejen for, at du kaldte dine smykker murano. Flot og catchy navn btw :)

Tilmeldt 18. Oct 11
Skrevet kl. 17:48

Thomas Svanevik:

MaiWürtz:
en bil ved navn "Nissan murano" i såfald kan jeg stadig kalde mine armbånd for murano?

Umiddelbart ja, da det ikke er to typer produkter, som har noget med hinanden at gøre, biler og smykker.

Du siger umiddelbart ja, hvilket vil betyder, at det skulle der ikke kunne ske noget ved, men kan jeg på nogen måde blive 100 % sikker på at navnet er lovlig at bruge. For det ville  virkelig være enormt ærvelig, hvis man var godt igang og det så ikke var?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53

MaiWürtz:
100 % sikker

Hvis du vil være 100% sikker, så skal du kontakte en IP-advokat, men i denne sag, hvis du ikke kan finde en smykkebutik mv., som bruger samme navn, så gå i gang med det. Brug resten af aften på at lede nettet igennem. Så er der ikke den store risiko. I så fald har du været i god tro.

Tilmeldt 18. Oct 11
Skrevet kl. 17:56

Det lyder godt, og tak for hjælpen allesammen. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:57

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har flere spørgsmål.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)