|
Mine krav er 6.000 max i måneden det skal være en 2 værelses jo tættere på centrum jo bedre. Jeg har søgt nettet tyndt hver eneste dag i halvanden måneds tid har fundet 4 lejligheder da jeg ringede lejerene ud fik jeg afvide at 50-100 andre havde ringet før mig. Så nu beder jeg jer til hjælps . Så hvis i kender en eller selv vil udleje en lejlighed vil jeg blive meget glad hvis i skrev. Om mig : René Jørgensen 17 år gammel bliver 18 år til d. 2 august jeg er bosat i vestjylland (Holstebro) jeg tager til København for at studere. Mine interesser er økonomi, iværksætteri, design, handel og tøj . Jeg er stille og rolig som en alm. vestjyde nu engang er dog uden de store "bondetræk" :) Billede kan også fremvises hvis det skulle blive nødvendigt. Mvh. René Jørgensen |
Søger lejlighed i kbh
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Her kunne man så skrive en reklametekst... Man kunne også lade være.
|
|
|
Men siger tak jeg må bare være hurtigere på tastene når det gælder dba.dk Hvis der er andre der kan hjælpe må i MEGET gerne skrive. Mvh |
|
Puha jeg synes godtnok det er ved at blive svært jeg har som det første hver eneste gang computeren har været tændt tjekket dba + diverse for lejligheder. Dog uden resultat jeg har fundet 3 stk yderligere de var væk da jeg kom i kontakt med udlejeren. Jeg er stadig en stille og rolig person (: Lige nu går jeg og fifler med forum og webshop som snart skulle være oppe. mail/msn : rene4780@hotmail.com Mvh. René Jørgensen |
Her kunne man så skrive en reklametekst... Man kunne også lade være.
|
Hej René, Jeg bor på grænsen mellem Nørrebro og Nordvest, i et helt nyt kollegie. Jeg har eget bad og et lille køkken. Kollegiet ligger lige ved Bispebjerg st. og der er bus ind til centrum - tager omkring 10 min. Her er vist et par lejligheder der står tomme - Det er vist rimelig nemt at få en lejlighed her hurtigt. Se mere på: http://www.kollegierne.dk/ |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Bliv gratis medlem