Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handelsbetingelser

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej er der en som kan hjælpe mig med at finde ud af hvad jeg skal have til at stå udner Handelsbetingelser på min hjemmeside jeg har lavet lit men jeg ved ikke om det er det jeg skal have på udner Handelsbetingelser vis der er en som kan kikke på det sammen med mig
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:46
Nu ved jeg ikke hvor mange næsten identiske tråde du efterhånden har lavet pga din hjemmeside....

Men det vil altså hjælpe lidt på sagen hvis du smider et link til din hjemmeside så folk kan se hvad det er du snakker om.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 23. Apr 07
Skrevet kl. 10:51

Hej Anders Christensen må man ikke det med at lave nye tråde. men hjemmesiden er www.coolshoppen.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:57
Selvfølgelig må man lave nye tråde, men hvis du ikke får svar i de andre du har skrevet skulle du måske overveje at stille dine spørgsmål på en anden måde.

Jeg kan forøvrigt ikke se at du skulle have skrevet noget under handelsbetingelser på din side?
Kiggede du på det link jeg gav dig tidligere i en anden tråd?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 23. Apr 07
Skrevet kl. 11:17
det står ikke på hjemmesiden jeg har det på min pc i et Notesblok men vis det er så kunne du se det men ved ikke hvordan
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:31
Hej,

Du er velkommen til at bruge vores handelsbetingelser fra www.its4dogs.dk

God weekend

/Charly
Tilmeldt 23. Apr 07
Skrevet kl. 11:43
jeg har det på min pc i et Notesblok men vis det er så kunne en se på det men ved ikke hvordan
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 11:54
Du kan altid paste det ind herinde?
Tilmeldt 23. Apr 07
Skrevet kl. 12:12

Betingelser for handel i Coolshoppen.dk Netbutik.

Sådan handler du i Coolshoppen.dk Netbutik.

1.Find det eller de ønskede produkter i Coolshoppen.dk Netbutik og klik på "Læg i kurv".
2.Når du er i en varegruppe, kan du klikke på et billedet og få en mere omfattende beskrivelse af varen, her kan du så igen klikke på billedet og få vist et stort billede af varen.
3.Når du er klar til at afgive bestilling, skal du klikke i boksen "Indkøbskurv" i Toppen af siden.
4.Du kan se indholdet i din indkøbskurv, og du har mulighed for at ændre antallet af produkter samt slette produkter.
5.Klik "Næste".
6.Indtast dine kundeoplysninger og accepter handelsbetingelserne.
7.Klik ”Send”.
8.Du har mulighed for at afbryde eller ændre i din bestilling indtil du trykker " Send ".
9.Din bestilling bliver godkendt. Efter din bestilling inden for 24 timer modtager du en ordrebekræftelse. Mail med pris for varer og porto, og bank-konto nr.

"Der tages forbehold for udsolgte varer, leverandørsvigt, opdateringsfejl, trykfejl og tastefejl samt moms- og afgiftsændringer."

Tilmeldt 23. Apr 07
Skrevet kl. 12:13
kan man skive det eller er der noget som skal laves om på
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)