Hej Aminoer Jeg er netop kommet til vejs ende i udviklingen af den første prototype for et helt nyt aktiveringsspil. Jeg kan selvfølgelig ikke røbe alt for mange detaljer men der er tale om et trådløst elektronisk aktiveringsspil. Jeg har følgende opgaver som jeg søger løsning på: Grafisk: Spillet styres via en tablet og jeg har derfor brug for at få designet et interface. Der vil være tale om ca 10-15 forskellige skærmbilleder. Jeg ønsker kun at få bud fra professionelle grafiskedesignere med referencer. Elektronik: Til spillet er der designet en funktionel prototype af den elektronik som skal bruges i spillet. Der er her tale om et enkelt printboard som på nuværende tidspunkt er sammensat af ca. 10 komponenter. Da layoutet af printboardet langt fra er optimeret søger jeg eksperter indenfor dette område. Har du kendskab til firmaer der kan løse ovenstående opgaver hører jeg meget gerne fra dig. |
Hej med dig.
Hvorfor i alverden er der ingen der har svaret på denne her? Det er da en mega spændende og sjov opgave.
Du er mere end velkommen til at give mig et kald. Jeg driver i dag et lille web bureau som har specialiceret sig i udvikling af special løsninger, herunder er Apps og design til ipad, og android, og interface designs blevet en stor del af vores daglig dag.
Giv endelig lyd :)
Simon Falentin Olesen