Hej Aminoer! Jeg er multimediedesignstuderende på 2. år og søger derfor praktikplads fra midt Januar 2012 og minimum 3 måneder frem. Jeg har allerede søgt blandt MANGE reklamebureauer, cirka 20 stk, men desværre uden held. De fleste har allerede en praktikant eller har ikke plads. Men jeg fik mange positive tilbagemeldinger. Så er det jeg tænker at det simpelthen ikke kan passe. Der må være nogen som kender nogen her på amino? Jeg mener selv, at jeg ikke er tabt bag en vogn og sagtens kan bruges i en virksomhed. Kravene fra mig til virksomheden er, at det er et reklamebureau der laver en eller anden form for professionel markedsføring. Grafiske produktioner, websites, video med mere. Man dækker som multimediedesigner mange områder. Jeg ønsker ikke stå for markedsføring alene hos eksempelvis en bilforhandler. Jeg har brug for, at få nogle rutiner på rygraden hos et professionelt bureau. Jeg har vedhæftet en ansøgning her (den er primært målrettet et grafisk bureau): KODEORD ER : amino http://pdfcast.org/pdf/praktikans-gning-david-jensen (rød download knap) Venlige Hilsner tlf. 60 4747 06 (Pt. er min mikrofon i stykker. Jeg kan til hver en tid ringe op fra en anden mobil) |
Multimediedesigner søger praktikplads hos reklamebureau i hele DK
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)