Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn Salat/sandwichbar

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Vi er ved at opstarte en Salat/sandwich/smoothie bar, men navnet er vanskeligere end vi troede. 

Der er så mange erfarne og selvstændige herinde, som sikkert har været igennem samme vej. 

Derfor spørger jeg nu Jer om, i har et navn til sådan en lille butik, den ligger i et center med 30 butikker, der er et meget lille center http://www.parkensbutikscenter.dk/. 

Defor har vi faktisk tænkt os at kalde den Parkens sandwich eller noget i denne stil , hvad synes i egentlig om det ? 

Jeg håber i kan hjælpe 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:46

Jeg synes egentlig Parkens Sandwich er rigtig fin og usnobbet (det er jo Næver).

Park Sandwich kunne også være en mulighed.

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 13:44

Jeg synes også det lyder som et godt navn.

Men husk generalt vedr. navne:

-Navnet skal være relativt kort
-Navnet skal være nemt at huske
-Undgå at lave overdrevet tænkning omkring baggrunden for navnet. Kunden er ligeglad, de skal groft sagt "bare have deres mad"
-Navnet behøves ikke henvise til sandwich ligesom Parkens Sandwich gør det. Man kan jo også kalde det f.eks. Tasta (altså et navn uden betydning, men som er nemt at huske)

IT Forummet - Hele Danmarks nye IT Forum

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:00

Jeg synes det er helt OK. Foretrækker det langt fra noget der måske kan huskes men ikke siger hvad det drejer sig om. Parken - for der ligger det - og sandwich for det er det som det handler om, det kan folk huske

Er det meget mere end sandwich og noget man henter - så Parkens take-away også noget alle vil forstå hvad er - men parkens sandwich lyder lækrere

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)