Så rykker Amino snart :-) Joachim som vedligeholder Amino og som har lavet Virksomhedsbørsen i sin fritid, har i dag endelig sagt ja til at gå 100 % med i Amino og han begynder på fuld tid på tirsdag. Han skal i første omgang lave Virksomhedsbørsen helt færdig og derefter lave den nye Amino Projektbørs (eller hvad den nu kommer til at hedde) Den skal være en hjælp til at folk med et projekt kan finde penge og folk med penge kan finde projekter. Så har jeg også i dag bestilt Aminos nye software og det bliver http://communityserver.org/ der får æren. Den er købt i en Enterprise Edition, så det kan ikke fås større eller bedre. Peter Leif Hansen ,som har lavet design til hele Lycos Europe, har også i dag sagt ja til at lave design til Amino, så det kan jo heller ikke blive bedre. Men lad være med at plage mig om hvornår skiftet sker. Det bliver ikke før om 3-4 måneder, da det er et meget stort projekt, at føre alle debatter, rankeringer og hvad ved jeg over. Jeg håber i er lige så glade som jeg er :-) Dbh Martin |
Gode nyheder til jer alle
|
Og der skal da lige lyde et tillykke til Joachim med det nye job og til Martin med den fuldstændigt ublu ragen til sig af menneskelige kompetencer ![]() Mvh Peder |
![]() |
// Jesper Skov
Et af de vigtigste budskaber - og en bekræftelse på mine egne erfaringer- i denne tråd er, at enten skal man blive oppe 15 minutter efter alle andre er gået til ro, eller også skal man stå op et kvarter før. Så er man nået et godt stykke ad vejen mod succes. Mvh Vipper |
Tillykke til både Joachim og til Martin. |
Tillykke herfra. Vil i den forbindelse ydmygt foreslå at i overvejer et amino.eu site. Savner ihvertfald et sted hvor man kan finde lige så engagerede iværksættere i udlandet, som her på Amino. |
Maaske i kan loefte laaget lidt for, hvad de stoerste forskelle bliver fra dette til det nye... |
Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon
Og tillykke til Joachim, Martin, og hele Amino :).. Ser frem til at se mere nyt på Amino :D.. Keep us updated.. Så meget som der nu er plads og tid til :) |
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.