Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode nyheder til jer alle

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Så rykker Amino snart :-)

Joachim som vedligeholder Amino og som har lavet Virksomhedsbørsen i sin fritid, har i dag endelig sagt ja til at gå 100 % med i Amino og han begynder på fuld tid på tirsdag. Han skal i første omgang lave Virksomhedsbørsen helt færdig og derefter lave den nye Amino Projektbørs (eller hvad den nu kommer til at hedde) Den skal være en hjælp til at folk med et projekt kan finde penge og folk med penge kan finde projekter.

Så har jeg også i dag bestilt Aminos nye software og det bliver http://communityserver.org/ der får æren. Den er købt i en Enterprise Edition, så det kan ikke fås større eller bedre.

Peter Leif Hansen ,som har lavet design til hele Lycos Europe, har også i dag sagt ja til at lave design til Amino, så det kan jo heller ikke blive bedre.

Men lad være med at plage mig om hvornår skiftet sker. Det bliver ikke før om 3-4 måneder, da det er et meget stort projekt, at føre alle debatter, rankeringer og hvad ved jeg over.

Jeg håber i er lige så glade som jeg er :-)

Dbh Martin

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 00:28
Det lyder bestemt spændende, ser frem til at følge med i hvad der sker :)
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 01:20
Det må vi alligevel nok sige. Det lyder squ godt.

Og der skal da lige lyde et tillykke til Joachim med det nye job og til Martin med den fuldstændigt ublu ragen til sig af menneskelige kompetencer

Mvh Peder

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 06:43
Velkommen til Joachim, glæder mig rigtig meget til at se de mange nye tiltag. God arbejdslyst til jer alle

// Jesper Skov

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:37
Et af de vigtigste budskaber - og en bekræftelse på mine egne erfaringer-  i denne tråd er, at enten skal man blive oppe 15 minutter efter alle andre er gået til ro, eller også skal man stå op et kvarter før. Så er man nået et godt stykke ad vejen mod succes.

Mvh

Vipper

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:09

Tillykke til både Joachim og til Martin.

Jeg gætter på at DeMib, står klar på sidelinien og hjælper til med at beholde de gode placeringer bedst muligt i Google, og det kunne være rigtig spændende hvis vi måtte høre lidt om de foranstaltninger der blev lavet, jeg foventer jo ikke en 100 siders manual men bare et par gode fif til når man flytter fra et sted til et andet sted :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 18:26
Tillykke herfra.

Vil i den forbindelse ydmygt foreslå at i overvejer et amino.eu site. Savner ihvertfald et sted hvor man kan finde lige så engagerede iværksættere i udlandet, som her på Amino.

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 00:05
Herligt, herligt. Vil vente med spaending paa at se det nye resultat.

Maaske i kan loefte laaget lidt for, hvad de stoerste forskelle bliver fra dette til det nye...

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 13:44
Lyder da super fedt :D.

Og tillykke til Joachim, Martin, og hele Amino :)..

Ser frem til at se mere nyt på Amino :D..  Keep us updated.. Så meget som der nu er plads og tid til :)

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:42
Det lyder spændende med de kommende tiltag og stort velkommen og tillykke til Joachim ombord på Amino.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)