Jeg skriver herinde, fordi jeg har meget brug for at høre andres mening, jeg kan ikke røbe præcis hvad emne det vedrører, så dette bliver en mere generel forespørgsel. Lad os antage i har et firma, det kunne både være en fysisk butik og en webshop, som sælger et bestemt produkt, jeg kommer og tilbyder en ekstra vare til jeres butik, som relaterer til jeres produkt uden at give direkte konkurrence, eftersom i ikke har et magen til i forvejen. varen skal i ikke betale for at have liggende i butikken og jeg fylder op/sender mere når i mangler. I tjener 25 % hver gang i sælger af den. produktet sælges som en form for henvisning der resulterer i en rabat, hvis man køber den igennem det pågældende firma, derfor kræver det ikke en masse plads eller lignende. Var det en ide i som virksomhedsejere kunne være interesseret i? eller er % delen af indtjeningen i får af produktet for lavt sat? Lad os sige jeg fik en aftale med 100 forskellige firmaer, ville det så kunne være med en individuel % aftale pr firma ift avancen, eller skulle den være ens for alle? Jeg håber på mange seriøse svar, på forhånd tak :-) |
Hej Shup,
Du har allerede oprettet en tråd med dette emne, derfor har jeg låst denne tråd.
Jeg har flyttet dit oprindelige spørgsmål herind i denne kategori.
http://www.amino.dk/forums/t/146575.aspx