Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor hurtig godkender Google Adsense ansøgning

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet med Google er at de nogen gange ikke giver besked hvis din side bliver afvist. Derfor er det bedst kun at ansøge med en virkelig god side som du er sikker på vil blve godkendt. Så kan du senere slappe lidt af med kvaliteten.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 09:08

Jeg har ventet i flere måneder nu. Burde jeg prøve igen?

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 09:33

Nicolai Busekist Ohlsen:

Har også ventet et godt stykke tid, men det var nu mere for at adsense kunne bruge mine bannere og jeg så ville betale med klik, men jeg har aldrig hørt noget fra dem...

Så droppede det egentlig bare 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 11:33

Richard:

Nicolai Busekist Ohlsen:

Har også ventet et godt stykke tid, men det var nu mere for at adsense kunne bruge mine bannere og jeg så ville betale med klik, men jeg har aldrig hørt noget fra dem...

Så droppede det egentlig bare 

Sjovt nok, lige som jeg skrev ovenstående indlæg, blev jeg godkendt af AdSense, så nu er jeg klar til at gå i kamp med noget affiliate marketing. Nogle der ved hvor længe det tager inden AdSense-annoncer er aktive. Har sat en i sidebaren, men den er ikke dukket op! :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)