Hey nogle der kan hjælpe med Seo optimering på datingside? jeg aner intet om det jeg har et sted i min admin side jeg kan skrive SEO/tracking men er det ord eller sætninger man skal skrive og hvad er godt at skrive?
Det du har i din admin er sikkert META data, og det er en blanding af ord og sætninger. Du vil typisk skulle udfylde:
- Titel (en iøjenfaldende titel som indeholder jeres nøglesøgeord) - Beskrivelse (ikke så vigtig for selve SEO, men det er den søgere ser udsnit af i Google) - Søgeord (her indtaster du de søgeord i gerne vil rangere for, separeret med komma.
Meta description= En beskrivelse af siden Meta title= Sidens titel Meta keywords= Sidens nøgleord
Der er meget stor konkurrence inden for dating sider! Så hvis du skal have en chance i søgemaskinerne bliver du nok nødt til at betale nogle SEO eksperter.
Uanset om du vælger at betale for noget SEO arbejde eller ej, ville det betale sig at købe SEO-LEX
Alt efter hvilke ord du vil optimere til, så tror jeg der skal væsentlig mere til end on-page optimering. De fleste gængse dating-relaterede termer er meget kompetitive, og kræver en fokuseret og målrettet indsats hvis du vil ranke på ord som 'dating', 'datingside' ol. Måske kan du uddybe hvilke ord du gerne vil ranke på?