Jeg er igang med at brygge en lidt anderledes online butik sammen. Konceptet er kort fortalt at arbejdssøger kan ligge gatis cv på databasen. Arbejdsgiver skal betale for at se cv, eller selv ligge en annonce på siden. Der er så forskellige abb. lidt ala dba.dk Jeg har abselut nada ide om, hvad jeg skal lede efter hos et webhotel. Det ser mere og mere ud til at jeg nok bliver nok til at købe et rimelig færdigt skelet, da min programmør er aflyst. -Så har kun en grafiker uden teknisk kunnen. Jeg har kigget meget på forskellige betalingsløsninger og troede jeg havde set guldet i E-wire, men så opdagede jeg, at kunden skal være kunde hos e-wire også. Jeg vil gerne, da jeg primært henvender mig til erhvervdrivende set økonomisk, at det er nemt og bekvemt, men omvendt så bevæger jeg mig i en lille niche branche og vil dermed så vidt undgå, at sætte pbs på, grundet omkostningerne og bindingsperiode. Er der nogen der først og fremmest kender et webhotel der er fornuftigt, har en høj oppe tid, god support og evt en "skelet" pakke til siden? Og hvad ville i gøre rent betalingsmæssigt? |
Dato: 27-04-2007 20:58:02
Forfatter:TineOg hvad ville i gøre rent betalingsmæssigt?
Du er nødt til at tage imod dankort/visa for at blive opfattet seriøst, ellers falder alt for mange potentielle kunder fra!