Mit aller første .com domæne jeg købte en del år tilbage vil jeg gerne flytte til en anden domæneudbyder. Jeg har dog et problem, da personen der i sin tid registrerede domænet har skrevet sin egen e-mail under "technical contact". Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener, at den tekniske kontaktperson også skal godkende flytningen, er det korrekt?
Når jeg forsøger at sætte en flytning igang får jeg denne besked: Domænet du ønsker at overføre har følgende status: N/A
Hvor og hvordan får jeg dette ændret, når jeg ikke kan få fat i personen der i sin tid registrerede det for mig?
Han er en hustler, der i sin tid også har snydt mig for nogle penge og har vist været rimelig smart med registreringen, for under registrant står der:
Registration Service Provided By: DOMAIN Contact: +000.0000000
Hvad gør man lige i denne situation?
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Det kan jeg desværre ikke, da registrator ikke er oplyst... Der står blot DOMAIN udfor registrator... Det kan være jeg kigger forkert...? Domænet er Camdream.com
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Domain servers in listed order: ns1.v2web.biz ns2.v2web.biz
Administrative Contact: Atak & Co. ApS William B. Atak (wba@atak-co.dk) Nyelandsvej 83 2000 Frederiksberg Frederiksberg null,11005 DK Tel. +045.38334910
Billing Contact: Atak & Co. ApS William B. Atak (wba@atak-co.dk) Nyelandsvej 83 2000 Frederiksberg Frederiksberg null,11005 DK Tel. +045.38334910
Det er hvad jeg får ud af det. Men du kan vel bare bede om en overførsel hos den nye udbyder, så hvis de bare er lidt service mindede kan de vel hjælpe dig med flytningen :-))