Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdSense plugin til Wordpress - hurtig hjælp ønskes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan I mon give mig et godt råd?

Jeg er ret ny ud i Wordpress og har indtil nu manuelt implementeret min AdSense kode i hvert indlæg.

Det går bare ikke længere. Jeg skriver mere og mere og det er for omfattende. Så læste jeg mig til, at der jo også findes AdSense plugin, men efter have brugt en del tid på at lede efter det rette kan jeg ikke finde det blandt de mange muligheder, der findes.

Kender I til et plugin, der kan placere AdSense blokken lige under overskriften, i midten af teksten og i slutningen?

På forhånd tak.Smile

 

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette.

Du skal bruge det plugin der hedder "New adman" det er super til Adsence i indlæg

Vh Tom

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Easy Adsense Pro, findes også i en "Lite" udgave som er supergod ligeså :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Adsense Made Easy - Nemt og lige til. :-)

Held og lykke! 

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Ad Injection kan du indsætte reklamer flere steder i samme indlæg, men også vilkårlige steder og 3 steder på forsiden.

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Svarene i denne tråd indtilvidere er alle gode bud. Du skal blot sørge for at holde dig for øje, at nogle plugins tager en del af din indtægt (i hvert fald hvis du tillader dem det).

WhyDoWorkAdsense er et kanon plugin som jeg selv bruger. EasyAdsense og Ad Injection gør i princippet det samme som WhyDoWorkAdsense, men der er små twists ved alle 3.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)