Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges til nyt koncept

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger en pengemand, gerne med kendskab til marketing. Jeg er sammen med min bror den glade ejer af siderne www.Sponsorplay.com og www.GevinstGaranti.dk. Det eneste vi mangler er brugere samt en startkapital, da alle indtægter er 2-3 måneder bagudbetalt i forhold til udgifterne.

Jeg ser frem til at høre fra dig!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:01
I bør nok lige tage en snak med Spillemyndigheden hos SKAT inden i kaster alt for mange penge i projektet, det er ikke lovligt at drive, eller reklamere for i Danmark, jævnfør tipsloven.
Så det vil være lidt surt at bruge en masse penge på projektet for derefter at se det blive lukket med bøder og ballade.

Se evt: http://www.skm.dk/publikationer/udgivelser/1695/1699/

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:28
Skatten skal selvfølgelig betales ja! Det med lovgivningen, der er jeg sikker på at inden for et år, så er der frit spil! Og mange af de danske affiliate/reklame netværk har allerede taget forskud på glæderne.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:37
Nu var det ikke noget med betaling af skat jeg tænkte på, blot at konceptet i sig selv ikke er lovligt i Danmark med den nuværende lovgivning.

Det er efter tipsloven strafbart for andre end Tipstjenesten at

• udbyde væddemål her i landet,

• udbyde spil, konkurrencer, bortlodninger og lign. ved benyttelse af Tipstjenestens spillekuponer.

• Det er endvidere strafbart at

• formidle deltagelse i udenlandske væddemål,

• formidle deltagelse i ulovlige danske væddemål, jf. straffelovens § 23,

• formidle deltagelse i Tipstjenestens væddemål og lotto af andre end selskabets forhandlere,

• reklamere for Tipstjenestens væddemål og lotto, som erhvervsmæssigt formidles af andre end selskabets forhandlere og

• deltage i her i landet ulovligt afholdte eller ulovligt formidlede væddemål.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:49
Du har fuldstændig ret i samtlige punkter, bortset fra at jeg ikke udbyder spil :) Men det er bl.a derfor jeg søger en partner. Evt. skal firmaet registreres på Malta eller andre mere spille venlige lande.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)