Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

22 Aminoer, 23 sider, 1 mål: 5.000kr passivt om måneden

Side 4 ud af 26 (254 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Hvornår er indtjeningen passiv? Når i bruger under 1 time om mdr. Eller slet ikke røre den?
Fra København
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 56
Fra  LifestyleNetworker.com Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget meget spændende!

Jeg er helt ny her på Amino, og har allerede fundet en masse fed info! Har selv tænkt på at starte en lign. kampagne, men nu bliver jeg da helt tændt på at være med i jeres challenge!

Det er et stort mål synes jeg! Har pt- omkring 10 mini adsense sites som tjener imellem 300-600kr om måneden og det har indtil videre taget mig 1 år haha, så der er langt til de 5.000 kr. Især hvis det kun må være fra ét site?

Nå jeg vil læse mere op på jeres challenge - godt initiativ :)

Nick

Stifter af https://www.Magloft.com online system til udgivelser af digitale magasiner.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

God og motiverende idé!

Dog synes jeg der burde være lidt flere regler med i spillet, for at det bliver 100% fair for alle parter, men det kan jo udbygges løbende og evt. med en version 2 af konkurrencen? :)

Jeg vil også følge "gamet" tæt!

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror godt det her kan komme til at tage lidt tid;)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@angrybird

Du ved hvad man siger 'aim for the stars, land on the moon' eller noget i den stil.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

@angrybird

Du ved hvad man siger 'aim for the stars, land on the moon' eller noget i den stil.

Jovist :) - Men 5000 kr om månenden på 1 side, kræver a hell lot of work, kan jeg godt skrive under på. Men det er på ingen måde umugligt.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil super gerne være med, men hvor er i fra ?
Hvis jeg skulle være med, skulle vi dele erfaringer i processen.

Så udover penge løfter alle :)

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:

Erik Hamre:

@angrybird

Du ved hvad man siger 'aim for the stars, land on the moon' eller noget i den stil.

Jovist :) - Men 5000 kr om månenden på 1 side, kræver a hell lot of work, kan jeg godt skrive under på. Men det er på ingen måde umugligt.

Ja, med Adsense ville det godt nok kræve mange besøgende, men med en god affiliate site kan det sagtens lade sig gøre.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået  lov til at være med konkurrencen af de flinke mennesker - deltager med: fremkaldelse billeder

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er efterhånden oppe på 8 deltagere og 9½ sider. Des flere, des bedre: at der er flere med i konkurrencen kan kun øge motivationen. At vi har fået så forskelligartede emner som fotofremkaldelse og acne med i puljen gør kun det hele sjovere!

Next.man, vi har oprettet en (privat) Facebook-gruppe til netop at dele erfaringer, tips, tricks og tal i løbet af processen. Vi skulle gerne blive både klogere og rigere. :-) Har du en god idé til en side, er du mere end velkommen til at joine.

Erik - Præcis. Hvis vi alligevel skal konkurrere, så skal det også gøres ordentligt. 5.000kr om måneden it is!

Kristian - Der kommer sikkert også flere retningslinjer (lad os kalde dem det i stedet) på et tidspunkt, hvis det bliver nødvendigt. Helt fair kan det aldrig blive; Jeg studerer eksempelvis, hvilket kræver en del tid, men til gengæld har jeg 80 domæner at linkbuilde fra, hvilket ikke kan siges for (alle) de andre. Men vi har forsøgt at gøre det fair ved at starte med en helt ny side og bandlyse købt trafik. 

Version 2 kunne passende være 50.000kr om måneden, men den tager vi lige en anden gang. Wink

Nick Martin, hvis du selv har lyst til at bide skeer med os, er du mere end velkommen. Jeg gik også i gang for godt et år siden med at skrive og online marketing i det hele taget - indtjeningsmæssigt er jeg en smule foran dig, men det kan du nemt nå at indhente, hvis du tør tage udfordringen! 
Tør du? ;-)

Anders S, konkurrencen er vundet i dét øjeblik en person har opnået 5.000kr eller over i fortjenesten på én måned. Vi går blot ud fra, at indtjeningen fortsætter i samme spor efter dette punkt. Min erfaring er i hvert fald at Adsense-indtjeningen på større sider er rimeligt stabil.

Har en person først ramt de 5.000kr, skal han ikke gå AFK en måned for at bevise det. Tværtimod tror jeg personen har mere lyst til at udbygge det gode resultat.

All in due time. :-) 

Side 4 ud af 26 (254 indlæg)