http://www.csectioncomics.com/2011/11/if-web-browsers-were-superheroes.html
Hej Kim
Nu er Browser tit et spørgsmål om religion. Og når jeg kikker på den plance der. Så er det en typisk dræb Microsoft.
Jeg mener faktisk at Chrome, er den mest elendige af dem alle, da den fx. ikke understøtter fuld farvepalette, eller opløsning, samt at den er begyndt at køre efter deres egen standart.
Og lad mig sige det som det er, uanset om folk kan lide det eller ej, så har der ikke været en ordentlig browser siden navigater. Selvom IE var(er) en meget tæt kopi af den.
Og vi vil i fremtiden kun se en mere og mere forskellighed af standarter i browser. Som kun gør at programmører vil tjene flere penge.
Og så for at holde os til emnet, uden omsvøb, så er mange større firmaer bundet til kontrakter med forskellige IT firmer, der typisk har en smal palette af programmer, som også gør at man så vil køre fx IE, office pakken og outlook. Og det i sig selv gør at man bliver bundet.
At en halvoffentlig virksomhed udbyder noget til en smal bruger flade, kan egentlig ikke pisse mig af. Og er kun et tegn på at folk er religiøse.
/Kenneth