Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ja ja, vi skriver snart 2012

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

supertekster:
Og drejeskivetelefonen og telefondamen

Ja det var tider ;-) Nu må du dreje 118, for at få lov til at tale med en ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:51

det var natur tider før stenaldre med løb og kald som budbringer og sikke økologiske tider den gang, det kunne nu gang nogle være dejligt med noget mere natur

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 14:52

http://www.csectioncomics.com/2011/11/if-web-browsers-were-superheroes.html

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 15:00

Kim Dolleris:

Firefox - stort, tungt, bøvlet at danse med og arrogant? Smile

De seneste grafer jeg har set, der holder IE stort set skansen - og Chrome æder af Firefox's markedsandel...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05

Kim Dolleris:

Hej Kim

Nu er Browser tit et spørgsmål om religion. Og når jeg kikker på den plance der. Så er det en typisk dræb Microsoft.

Jeg mener faktisk at Chrome, er den mest elendige af dem alle, da den fx. ikke understøtter fuld farvepalette, eller opløsning, samt at den er begyndt at køre efter deres egen standart.

Og lad mig sige det som det er, uanset om folk kan lide det eller ej, så har der ikke været en ordentlig browser siden navigater. Selvom IE var(er) en meget tæt kopi af den.

Og vi vil i fremtiden kun se en mere og mere forskellighed af standarter i browser. Som kun gør at programmører vil tjene flere penge.

Og så for at holde os til emnet, uden omsvøb, så er mange større firmaer bundet til kontrakter med forskellige IT firmer, der typisk har en smal palette af programmer, som også gør at man så vil køre fx IE, office pakken og outlook. Og det i sig selv gør at man bliver bundet.

At en halvoffentlig virksomhed udbyder noget til en smal bruger flade, kan egentlig ikke pisse mig af. Og er kun et tegn på at folk er religiøse.

/Kenneth

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 15:26

Netscape?

Med de ting en browser skal kunne læse i dag kan man ikke rigtig sammenligne NN med de nuværende? Hvornår døde den sidste - 2006?

Jeg ved ikke om browserne vil blive mere forskellige - der vil nok altid være afvigelser. Men standarder er de jo pisket til at følge. At der kommer vendorspecifikke ting er vel en af de parametre de kan lege med når det gælder markedsandele.

Du har ret, der er meget religion i det. Men man kan mig bekendt ikke hente IE til IOS eller Ubuntu fx. Og på den måde skærer man jo en væsentlig flok fra.

Nå, min holdning/observation er vist ude - både med IE og postdanmark.  Så jeg hopper fra igen…

:) Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:38

Kim Dolleris:
Netscape?

Sorry, jeg har fortynder hjerneEmbarrassed

Og ja, den eksisterer ikke mere, men var så også en standart engang.  Og ja den kan ikke bruges mere, ligesom IE 6 7 og 8. Da de ikke opfylder de nye standarter. Men sådan er tidens udvikling.

Og selvfølgelig respekterer jeg din holdning, for vælger man konstant det bedste så var Microsoft aldrig blevet så store som de er idag.

/Kenneth

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 09:24

Det der WEBPACK..

Jeg har tit brokket mig, men ved ikke om jeg tør mere, for har ikke rigtig gidet at ringe ind og forhører mig nærmere.

Kan man nu ;

• Vælge om det skal sendes m. eller uden omdeling?
  • Sende SMS og Email fra Webpack?
  • Integrere det med Prestashop?

Jeg er faktisk begyndt at bruge de der maskiner på posthuset engang imellem, der sender den sms/email osv, og det er sku samme pris som når det er uden omdeling som den erhvervsaftale jeg har.. Ikke særlig god kan man godt høre.. heh

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)