Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simple praktiske gøremål, HJÆLP!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg starter op som agent for nogle udenlandske mærker, men da jeg ikke har været selvstændig før, rammer jeg hele tiden ind i irriterende ligegyldige praktiske gøremål. F. eks at oprette en firmamail hvor  sol, jubii, yahoo osv ikke indgår i mailen's adresse. Jeg er med på at man vel køber et domæne men hvor og hvordan? En anden ting er skrifttype til logoet, jeg har været på google og søge på skrifttyper og de er ikke yderst interessante, så er der nogle af Jer der kunne henvise til dygtig tegner eller en hjemmeside hvor man kan finde nogle mere personlige eller særpræget skrifttyper?

Mange tak for Jeres tid.

Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Pixel IT Skrevet kl. 11:13

Skriv til mig på sm@pixelit.dk så hjælper jeg dig lige igang.

Smile !

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:22

Hej :-)

Det lyder som om du har brug for lidt rådgivning :-)

1. Du skal have fundet et domæne navn, på det du vil kalde din virksomhed - du kan søge på www.maxiweb.dk - efter hvad der er ledigt, som vil passe til dig. 

2. Derefter skal du så oprette domænet, med et webhotel, det koster hos MaxiWeb fra 65 kr. inkl moms

3. Så skal du formenligt have en hjemmeside, der præsentere dit erhverv + kontakt oplysninger? Det kan vi også sagtens løse for dig. Med et flot unikt design, og et logo der passer til, starter det nok fra cirka 4-5.000 kr. Men send en mail, og lad os finde ud af hvad du konkret vil have. 

4. Så skal du sikkert også have lavet visitkort - det kan vi også sagtens designe for dig, og med hensyn til trykning af dem, har vi også en samarbejdspartner vi kan anbefale. 

Du er meget velkommen til at maile til mig på jh@webpad.dk

De bedste hilsner fra Jannik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)