Alle mine facebooksider er netop blevet slettet. Deriblandt en kæmpe nicheside jeg var i gang med at sælge for omkring 20.000 kroner, hvilket er meget for en 15-årig dreng som mig.
Er der ikke et eller andet jeg kan gøre for at få dem tilbage, blackhat som whitehat (udover at kontakte support, da jeg allerede har skrevet til dem)?!
Hvis du har brugt et affiliate program som ikke er tilladt af facebook er det nok grunden til du har fået slettet din side, og så har du nok en svær sag overfor support..
Ja, brugte affiliate på 2 eller 3 af mine sider, (små - 100-400 fans, nichesider), men forstår bare ikke at de har slettet alle mine sider, også dem jeg ikke har brugt til at tjene penge på.
Og fra det ene sekund til det andet, var alle siderne væk uden advarsel eller noget.. Irriterende..
Har du fået en besked fra facebook om hvorfor de har lukket dine sider, for hvis du har det, så kan du evt. udfylde denne. (Ved selvfølgelig ikke om du allerede har udfyldt en)
Ja, brugte affiliate på 2 eller 3 af mine sider, (små - 100-400 fans, nichesider), men forstår bare ikke at de har slettet alle mine sider, også dem jeg ikke har brugt til at tjene penge på.
Og fra det ene sekund til det andet, var alle siderne væk uden advarsel eller noget.. Irriterende..
Men tak for svaret Andreas! :-)
- Jonathan
Hvis du ikke har overholdt facebooks regler, kan jeg nu godt forstå, hvis de har slettet alle dine sider. De forventede formentligt, at du ville gøre det samme med dine andre sider før eller siden. Som Dr. Phil ville sige, så kan man bedst forudsige en persons fremtidige handlinger ved at kigge nærmere på vedkommendes tidligere handlinger :-)
Jeg ved det naturligvis ikke, men jeg fornemmer, at du måske ikke fortæller hele historien? Har du ikke en fornemmelse af, hvad du har gjort forkert?
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.