Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine facebooksider er blevet slettet - HJÆLP!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er

Alle mine facebooksider er netop blevet slettet. Deriblandt en kæmpe nicheside jeg var i gang med at sælge for omkring 20.000 kroner, hvilket er meget for en 15-årig dreng som mig. 

Er der ikke et eller andet jeg kan gøre for at få dem tilbage, blackhat som whitehat (udover at kontakte support, da jeg allerede har skrevet til dem)?!

På forhånd tak!

- Jonathan

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 16:28

Hej Jonathan 

Det lyder sørgeligt :/ Læste på et tidspunkt dette indlæg: http://www.amino.dk/forums/t/134866.aspx

Ved ikke om det hjælper/virker, men held og lykke! Det er ikke let at få en deaktiveret side tilbage :-( 

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 28. Jul 11
Skrevet kl. 16:52

Tak for svaret, det hjalp dog ikke.. :-(

Endelig skriv hvis du finder noget!!

- Jonathan

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 17:01

Kan se du skriver i din profil:

"I øjeblikket tjener jeg penge på facebook via affiliate"

Hvis du har brugt et affiliate program som ikke er tilladt af facebook er det nok grunden til du har fået slettet din side, og så har du nok en svær sag overfor support..

Mvh, Andreas Baran

Find billige madopskrifter på Su-mad.dk

Tilmeldt 28. Jul 11
Skrevet kl. 17:05

Ja, brugte affiliate på 2 eller 3 af mine sider, (små - 100-400 fans, nichesider), men forstår bare ikke at de har slettet alle mine sider, også dem jeg ikke har brugt til at tjene penge på. 

Og fra det ene sekund til det andet, var alle siderne væk uden advarsel eller noget.. Irriterende..

Men tak for svaret Andreas! :-)

- Jonathan

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 17:12

Mvh, Andreas Baran

Find billige madopskrifter på Su-mad.dk

Tilmeldt 28. Jul 11
Skrevet kl. 17:17

Ja, fik bare en besked om at jeg havde lavet en eller flere sider, der var imod deres reglement. 

Har sendt en besked til dem..

- Jonathan

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:22

Jonathan Merrild Madsen:

Ja, brugte affiliate på 2 eller 3 af mine sider, (små - 100-400 fans, nichesider), men forstår bare ikke at de har slettet alle mine sider, også dem jeg ikke har brugt til at tjene penge på. 

Og fra det ene sekund til det andet, var alle siderne væk uden advarsel eller noget.. Irriterende..

Men tak for svaret Andreas! :-)

- Jonathan

Hvis du ikke har overholdt facebooks regler, kan jeg nu godt forstå, hvis de har slettet alle dine sider. De forventede formentligt, at du ville gøre det samme med dine andre sider før eller siden. Som Dr. Phil ville sige, så kan man bedst forudsige en persons fremtidige handlinger ved at kigge nærmere på vedkommendes tidligere handlinger :-)

Jeg ved det naturligvis ikke, men jeg fornemmer, at du måske ikke fortæller hele historien? Har du ikke en fornemmelse af, hvad du har gjort forkert?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)