De sidste statistikker jeg har læst, har dog ikke lige linket, viser at 87 % af alle brugere klikker først og fremmest på top 3 i de organiske søgninger. De sidste 23 % konverterer så også langt lavere, end et klik på de organiske søgninger, da der er klart mere troværdighed i de organiske resultater, og da en stor del af seo handler om brugervenlighed, selvom nogen tror det kun handler om spam. Jeg har ikke selv så meget erfaring med adwords, da jeg selv har toppplaceringer organisk, og faktisk slet ikke behøves have nogen som helst udgifter til markedsføring mere. Jeg arbejder selv med seo , og burde have mere erfaring med adwords, men der bruger jeg så en ekstern konsulent til mine kunder. Jeres hjemmeside får også en langt højere salgsværdi, ved et eventuelt salg af en seo-optimereret hjemmeside Og ja , som de andre siger, så kommer du ikke langt med 50.000 indenfor seo. Og 5000 for opdatering per år.. ja det også alt for lavt. Et sidste råd.. pas på med at del jeres data på nettet, og specielt i et forum med masser af seo, og adwords folk. Det kunne være at folk så et marked, med en nem indgang, og stor fortjeneste , og så bliver det ikke nemmere for jer at ligge i top på Google, og holde jeres klikpriser nede. God fornøjelse :) |
Jimi Hove:De sidste statistikker jeg har læst, har dog ikke lige linket, viser at 87 % af alle brugere klikker først og fremmest på top 3 i de organiske søgninger.
De sidste 23 % konverterer så også langt lavere, end et klik på de organiske søgninger, da der er klart mere troværdighed i de organiske resultater, og da en stor del af seo handler om brugervenlighed, selvom nogen tror det kun handler om spam.
110% det er nu meget godt gået Jimi