Jeg glemte at skrive, at hvis der er andre der læser der og er interesseret i et samarbejde er de selvfølgelig meget velkommen. |
Dato: 09-05-2007 14:19:10 Forfatter: kauffmann Hej!
Jeg hedder Michael kauffmann, jeg er lyddesigner. Jeg har netop startet op for mig selv. I første omgang som freelance. Jeg bruger mine 20 års erfaring som musikker og uddannelsesbaggrund til at designe musik og lyd til diverse former for medier. Jeg har surfet lidt rundt på din hjemmeside, og jeg synes at det er nogle rigtig spændende produkter du tilbyder. Tiden er efterhånden blevet moden til at producere online indhold uden at man skal bekymre sig for meget om modtagernes internetforbindelse. Derfor tror jeg bestemt at der vil være et stort marked for de produkter du tilbyder.
Her øjner jeg så en mulighed for et samarbejde. Ved at anvende lyd i dine produkter forstærkers effekten af den ''historie'' du(kunden) gerne vil fortælle. Det handler om at designe lyd så det understøtter det budskab man gerne vil have frem. På den måde skaber man værdi værdi for kunden. Lyd og billede har altid været to fantastiske partnere der understøtter hinanden. Derfor tror jeg godt at vi ville kunne finde ud af et samarbejde om et projekt.
Jeg kan producere: Reallyde, musik, stemningsskabende lyd (suspens, diverse føleleser man vil spille på), lydanimering af bevægelser.
Du kan læse mere link: web.mac.com/kauffmann1/ Vær forberedt på en farverig oplevelse.
Der ligger en masse mp3 du kan lytte til, flashplayeren. Lyt fx. til ''piano'' - jeg er ret god til at lave stemningsmusik der passer til formålet.
Jeg har også lavet noget audiovisuelt materiale. Hvis du vil se det kan jeg godt sende det til dig, men din internetudbyder skal tillade mindst 30 MB lager plads, ellers får jeg det lige i hovedet igen :-) Har du egen server er det sikkert ikke noget problem.
Hvis du er interesseret. så ring eller mail til mig.
Hej Michael
Tak for dit konkrete oplæg.
Jeg vender tilbage til dig pr mail - og som du selv foreslår så kunne det nok være oplagt med et møde hvor vi kan blive ordentligt introduceret til hinanden.
Med venlig hilsen
Morten Andersen