Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man kombinere affiliate og webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og overvejer om jeg skal prøve at sælge nogle mobiler via affiliate aftaler i min webshop, hvor jeg bla. sælger HTC Wildfire s cover og iPhone 4S cover

Jeg får en del besøg, hvor det ser ud til at det ikke direkte er covers der bliver søgt efter, men at det godt kunne være bla. iPhone 3 eller iPhone 4 mobil der bliver søgt efter.

Jeg tænker ikke på at klistre shoppen til med banners. Jeg vil oprette de forskellige mobiler som vare i min shop, og så lade "Køb nu" knappen henvise til en affiliate partner

Men vil det være en dårlig ide at kombinerer affiliate og webshop salg?
Måske der er nogen der har erfaring med dette?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 22:52

Ingen der har erfaring med at kombinere affiliate og webshop?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:36

Jeg mener, at Martin Thorborg kommer forbi emnet i sin E-pusher, men om det lige er i gratis-versionen kan jeg ikke huske.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:52

Fungadgets - Allan:

Jeg sidder og overvejer om jeg skal prøve at sælge nogle mobiler via affiliate aftaler i min webshop, hvor jeg bla. sælger HTC Wildfire s cover og iPhone 4S cover

Jeg får en del besøg, hvor det ser ud til at det ikke direkte er covers der bliver søgt efter, men at det godt kunne være bla. iPhone 3 eller iPhone 4 mobil der bliver søgt efter.

Jeg tænker ikke på at klistre shoppen til med banners. Jeg vil oprette de forskellige mobiler som vare i min shop, og så lade "Køb nu" knappen henvise til en affiliate partner

Men vil det være en dårlig ide at kombinerer affiliate og webshop salg?
Måske der er nogen der har erfaring med dette?

Du kunne sagtens gøre dette i praksis. Spørgsmålet er blot, hvor mange kunder ville miste tilliden til din side, når du blot videresender dem? Hvorfor skulle de ikke gå direkte og hvad er forskellen på dig, og f.eks. edbpriser.dk så?

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan

Umiddelbar er det en god idé, men du risikerer at forvirre kunden: Hvornår handler de med dig og hvornår bliver de sendt videre?

Du bør tydeligt adskille salg i shoppen og affiliate. Så kan du f.eks. have en tekst, der hedder: Ledte du efter en Iphone?, så klik her for at komme til vores samarbejdspartner X...

Mvh. Ken

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 09:28

Hej

Der bør ikke være problemer i både at drive web-shop og affiliate på samme site.

Du skal tydeligt fordelle trafikken, dem du selv kan sælge til skal du selvfølgelig ikke sende videre til andre.

Hvis du kan opbygge det så det virker som samarbejdspartnere, vil der også virke seriøst. I min optik er det prof at du overfor kunden vis hvad du selv er dygtig til (Salg af cover) og at du de kender gode samarbejdspartnere på telefon m.m.

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)