Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til nyt dating-koncept på nettet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej folkens,

Jeg søger en samarbejdspartner (18-25 år) med evner inden for programmering og design til et nyt dating-koncept på nettet.

Du skal være kreativ, og besidde vilje og motivation til at skabe en succes.
Du kan evt. være studerende og arbejde på projektet ved siden af studiet.
Det vil være en stor fordel, hvis du er bosiddende i Nordsjælland eller København.

Siden har, i mine øjne, stort indtjeningspotentiale og overskuddet vil som udgangspunkt blive delt 50/50.

Jeg er 21 år og fra Gilleleje i Nordsjælland.
Jeg har masser af gå-på-mod. Som udgangspunkt vil jeg stå for markedsføringen af siden, men jeg vil selvfølgelig også være med på sidelinjen under udviklingen af den. Jeg har lavet et udkast til designet, men det kan vi tale nærmere om til den tid.

Har du interesse i projektet, så send mig en mail på dreisig90@gmail.com med detaljer om dig selv og eventuelle referencer.

Med venlig hilsen
Jesper Dreisig

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Hej folkens,

Jeg søger en samarbejdspartner (18-25 år) med evner inden for programmering og design til et nyt dating-koncept på nettet.

Du skal være kreativ, og besidde vilje og motivation til at skabe en succes.
Du kan evt. være studerende og arbejde på projektet ved siden af studiet.
Det vil være en stor fordel, hvis du er bosiddende i Nordsjælland eller København.

Siden har, i mine øjne, stort indtjeningspotentiale og overskuddet vil som udgangspunkt blive delt 50/50.

Jeg er 21 år og fra Gilleleje i Nordsjælland.
Jeg har masser af gå-på-mod. Som udgangspunkt vil jeg stå for markedsføringen af siden, men jeg vil selvfølgelig også være med på sidelinjen under udviklingen af den. Jeg har lavet et udkast til designet, men det kan vi tale nærmere om til den tid.

Har du interesse i projektet, så send mig en mail på dreisig90@gmail.com med detaljer om dig selv og eventuelle referencer.

Med venlig hilsen
Jesper Dreisig

I am interested :)

Skypehttps://tungle.me/yourvirtualninja

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)