Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efterlysning af bil

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære amino''er

Vores bil - en rød Nissan Patrol fra 1994 blev stjålet natten til mandag. Hvis nogen af jer skulle have set den, så må I meget gerne henvende jer. I kan se detaljer om bilen samt billede på www.crimecode.com. Der er dusør på 3000 kr. til finderen.

kh

Kristian

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 15:04
Det er fandme sur røv sådan noget - utroligt folk ikke kan holde fingerne for sig selv.

Håber den dukker op.

Fra Viborg.
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 19:09
Er det en 10 personers eller en Van ?
A.Elsborg M.T.S. (Midtjysk Transport Service) www.mts-transport.dk
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 20:47
Hejsa Kristian!

Tjekkede lige din annonce på crimecode, og kan se det var i vodskov, pudsigt nok kommer jeg fra nabobyen 5km fra vodskov, så skal nok lige holde øje om jeg ser noget!, det er virkelig noget trist noget når sådanne ting sker!

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 09:38
Hej, jer, der har svaret.

Elsborg: Det er en tipersoners.

Daniel: Faktisk bor vi i Grindsted (5 km. nord for Vodskov, for dem, der ikke er stedkendte)

Kenneth: Tak for din indleven; du har endda ikke hørt hele historien:

For to uger siden var vores familie de lykkelige ejere af en grøn Suzuki Swift og den nævnte Nissan Patrol.
En sen aften kørte jeg på motorvejen, da der pludselig var en bilist, der hamrede op i Suzuki'en bagfra med høj hastighed.  Han kom out of nowhere, og forsvandt igen, inden jeg havde registreret nummerpladen - jeg nåede ikke engang at se, hvad for en bil, han kørte i.

Suzukien kom på værksted og blev erklæret totalskadet. Så i en uge havde vi kun én bil. Indtil natten til mandag, hvor den som nævnt blev stjålet fra parkeringspladsen foran vores hus. Det eneste minde, vi har om den er to tågelygter og en stor værkstedsregning...

I løbet af 10 dage er vi gået fra at have to biler til ingen. Sådan er tilværelsen så omskiftelig. Vi er ret kede af tabene, men trøster os med, at det bare er ting - ingen er kommet til skade, og vi kan godt skaffe penge til at købe en anden bil for, og klare os med én i et stykke tid. Den grønne var kaskoforsikret, men ikke den røde.

Kristian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)