Næste gang du ser en sejlbåd, kommer du til at tænke på mig. Og så ved du, at mine salgsbreve virker. Jeg placerer nemlig i disse sekunder et anker i din underbevidsthed. Min bagtanke med det er naturligvis på længere sigt at få dig som kunde, så jeg kan skrive dine salgsbreve. Et salgsbrev er en god og effektiv tilgang til nye kunder, og effekten kan aflæses direkte på bundlinien. At skrive et salgsbrev er et håndværk. Skibstømreren ved, hvornår han skal bruge tapsamlinger, og hvornår han skal brug dyvler. På samme måde kender en dygtig tekstforfatter også alle de forskellige teknikker i sit håndværk – f.eks. ved han, hvordan man lægger et anker. Du kan sagtens selv lære de teknikker, du skal bruge til et godt salgsbrev – akkurat som du kan lære de teknikker, som skibstømreren bruger, når han bygger en båd. Det vigtige er blot, at både båden og salgsbrevet holder. Som professionel tekstforfatter skriver jeg mange salgsbreve. Mine kunder er typisk små virksomheder, hvor direktøren selv sidder ved roret på markedsføringsområdet, som derfor alt for ofte må nedprioriteres på grund af travlhed. Lige nu tilbyder jeg at lave dit første salgsbrev til introduktionspris på 1995 kr., så du kan få lidt ekstra vind i salgssejlene. Send mig en mail eller ring. Så sender jeg dig en mere præcis beskrivelse af tilbuddet og et par eksempler på salgsbreve, som jeg har skrevet for andre. Venlig hilsen Hans Stokholm Kjer Kjers Kommunikation Sandkrogvej 12, Jegindø 7790 Thyholm 9787 9898 kjer@kjers.com ww.kjers.com
Tilbuddet gælder resten af april og hele maj 2007. |
Kast anker i kundens underbevidsthed
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)